pühapäev, veebruar 25, 2007

LP

osa 1
tuleb

osa 2
Kell 22.00-22.04 vaatasin preisdendi ilutulestikku nii telekast kui autoaknast. Edasi läksin piljardit toksima. Täitsa tore oli. Jäi viiki 3:3, ise andsin ühe mängu ära lüües musta-8 auku. Jama. Kuigi hea meel. Kolmest pähe saadud mängust oli rõõmustav see, et mõlemal korral, kui kaotasin, oli laud ka minu kuulidest puhas, nii et ei saanud pika puuga pähe. Aga seda valge kuuliga taktikalist trimist ma pean ikka veel harjutama. No teate küll, seda süsteemi, et teisele ikka tünamo teha ja et valge veereks nii et oponent lüüa ei saaks kohe mitte. Jah. Täitsa tore mäng. Võib teine kordki toksida.

osa 3
kell 4.xx võtsin statist ühe kabanossi ja kell 4.zz olin kodus. vahuvein "odessa" oli raudselt myrgitatud. kas just korgijoogiga, ent maru viletsaks tegi fiiling. täpselt nagu siider eelmisel kontserdil. ma arvan, et see on selle koha süsteemne jama, et seal mullitav lahja alko on vaevusi põhjustav mürk. reudselt. muud lahendust ma ei näe. ja ehk ei saagi seda olla.
Kell 4.25 olin teki all ja asusin vaatama värvilisi propeller-unenägusid. teate küll, neid kus tundub et voodi lendab ja pea käib hoopis vastupidises suunas ringi.
kell 9.25 tegin silmad lahti ja nuuskasin nina tühjaks. et saaks hingata. fikseerisin esimese astme tuumapohmelli ja otsustasin, et uni võiks olla kosutav. viis tundi on selgelt liiga vähe.
kell 10.50 - teine katse end üles upitada. piirnes sellega, et viitsisin teha ühe kiire tiiru liftiga ning nina tatist tühjaks puhuda ja südapäevani sliipi panna kuni hakkab "Olukorrast riigis". aga nagu head plaanid ikka, tabas ka seda superprojekti ikaldus, sest entusiast ning parandamatu optimist nagu ma olen, siis olin öösel deliiriumis lenneldes pannud äratuse juba poole 12-ks plärisema. See on ikka kuritegu iseenda vastu. see entusiasm. sellega tuleb sõdida. õhtupoole ilmselt linna peale natuke jalutama ja kosutama väsinud hinge. Jeesh!

osa 4

osa 5 - loe siit (ehk kuidas panna täiega tühja)

osa 6 - ehk postscriptum - ehk E nagu esmaspäev ja E nagu mina. Hähh!

- ejfwekh - mfpsc

Sildid: , , ,