laupäev, veebruar 17, 2007

miks ma olen eriti vihane?

Sest kõik fakin läheb metsa poole. Oleks ma teadnud, et kolmapäeval on Illukas Vennaskond (Propelleri asemel, kuyna Volk haige), siis poleks ma never-ever viitsind isegi mõelda selle peale, et kuskile Pdari & piparkoogi laivil (ka suht korralikku rokksaundi) kuulama minna. Ja hanges hüpelda ja külmetada ja manguda ja ennast siniseks vihastada.
Bot nüüd ma olen mitte vihane ruudus, vaid vihane kuubis. Astmes kolm!

Fakk! Fakk ja veelkord fakk!!! Kuidas on võimalik küll nii haledal moel mööda panna, tünni teha iseendale ja kogu aeg valesti otsustades tühja panna? Ah? Öelge mulle palun! Tra mia või! Ma keen sellest neetud raevust praegu üle serva. Ärge te mulle enne õhtut ette jääge!!! RRRRRRRRRRRRRRRR! Kas siis nüüd lohutuseks peaks olema mingi fakin räbal "lohutusauhind" Pop Muziik CT-s? Drop dead!

Fakk - kes on lollim ilma peal? Ma lähen ja vahin nüüd natuke aega peeglise ja mõtlen selle üle järele. Kas muutumismängus hakkab juhtuma Üllar Luup turns into James Hetfield?