laupäev, veebruar 17, 2007

pangandus

pangandus. siis järjekordselt teemaks. ja loomulikult saab malka hansapank ja präänikut ühis.

ja ma ei taha kuulda miskeid järjekordseid süüdistusi ajusurmas või teemal, et sissekann veebloogi oli mõttetu. Ei olnud, sest ta oli tingitud vahetust emotsioonist, mille taaskord Hansapakn suutis tekitada. Pluss kriitilisel hetkel jänni jätmine. Okei, ma ei hävinud langeva aktsiaturu tingimustes, kuna netipank oli maas. Aga oma kõnekaardile ei saanud ma igatahes kõneaega laadida. Ja ei saanud vaadata ka väljavõtet, kas summa debiteeriti ,mu kontolt või mitte. Ja elektroonne pangakanal kõneaja laadimiseks ju vist tehtudki selleks, et inimeste elu mugavamaks teha? Või ei ole? Milles nagu siis idu ja uba, kulla hansapankurid? Kas teie meelest on normo, et ma ei saa teie panka kasutada kui kell kukub 00:00? Lubate veerand kuni paari tunnist viivitust. Aga kui ma ei taha läbi lume sahiseva äkki reedel pidusse mineku asemel statoili pensukasse vantsida? Ma kasutan elektroonset pangakanalit. Lihtne, loogiline. Aga vot ei ole. Ei saa ei taksot tellida ega pittu ega kuhugi, sest pank tõrgub tegutsemast. Seda alates südaööst kuni ma ei tea mis kellani. Üritasin tsekata veel ka kell 00:10, 00:20, 00:50, 1:10 ja 1:20. Ikka sama seis. Ilmselt hansakate õliset iti töölised alles krutivad korpustelt kaasi maha et mootoriteni jõuda, mis neil kogu aeg miskipärast kokku jooksevad ja putitamist vajavad.

Või on loogika selles, et laupäev pole nädalapäev ja et võtke aga sularaha automaadist välja ja mingi siis kaheks päevaks ennast kosutama. Et olla esmaspäeval jälle vormis pangale 2,5 krooni kaupa kasumit kokku tassima? Milles ja kus on loogika? Kas tõesti on hansapank võtnud enesele kehtestada reegli, et inimesed on panga jaoks (laenuorjad oma eluaseme ning trarbimislenudega), mitte et pank on teenindusasutus, mis mõeldud inimeste jaoks?

Ühesõnaga - poleks olnud Ühispanka - oleks olnud jälle suur jama. Aru ma ei saa ja türi mai või, miks paganama peralt on nii, et Ühis kunagi ei jukerda kui mul vaja elektroonset pangakanalit kasutada? Korra siin aktsiabörsi languse puhul olevat kokku jooksnud, aga ma arvan, et see on pigem sellest tingitud, et serverite bardwith sai lihtsalt umbe kui korraga kõik tulid omi aktsiaid müüma, sest konstantne ja stabiilne mass inimesi, kes U-Netti kasutavad, on ilmselt väiksem kui hansapangal. Aga kui Hansa sama moodi oma näkkupanemist jätkab, siis ma arvan,. et varsti algaba nn. spontaanne pangavahetuskuu, kus Hansast lahkutakse nii Ühisesse, Samposse kui ka Nordeasse. Muuseas. Ennustan, et nii norde kui Sampo hakkavad eesti pangandusmaastikul vaikselt, ent stabiilselt tõusma ning oma turuosa kasvatama. Kui nende emafirmad ka Skandinaavia tasemel ei otusuta ühineda. Selle olevat vist Rootsi konkurentsiamet ära keelanud. Ma täpselt ei mäleta ent kuskilt miskit säärast asja sattusin lugema.

Niisiis. Jääme ootama kvaliteetsemaid teenuseid ning huviga jälgima, mis ka pangandusmaastikul jaekliendi suhtes toimuma hakkab. Ikka kliendi hüvanguks.

Edit 1: sõnum Hansa kaudu laetud raha laekumisest telefonikaardile laekus kell 1:51. Huvitav mida arvaks hansapankurid kui nende ärikohtumisele väljuv laev või lennuk lihtsalt ei viitsiks, saate aru EI VIITSIKS, fungata ja väljuks sama moodi ca täpselt 1 tundi ja 55 minutit hiljem? Et sorri, härrased jaapani investorid, et pidite oma päevakavas jälle kaks tundi tühja panema, aga meil siin Ida-Skandi-Euroopas käivadki asjad nii? Ahh? Nii ongi või? Fakk dead & drop off! Ma olen ikka endiselt vist pissed-off. Ei tea mille peale? Mitte ei tea, mitte ei tea kohe...

Sildid: , ,