reede, veebruar 06, 2009

exotic

Nii. Juhtus siis sedasi, et sattusin kaupsi, kus laekunud luureandmete ning saadud operatiivinfo kohaselt kohaselt pidi olema myygil megahead suitsukeeramise tubakat Cherry Choice, mida tänu Annika lahkusele sain ka viimasel roll&bassil proovida.
Nyyd siis seadsingi Teadlikult Kaupsi sattunult sammud kohe ka Toiduilma tubakaleti manu. Kuid oh seda kapitalismile & tarbimisyhiskonnale omast häda - sääl oli neid Choice suisa 6 eri sorti. Imetlesin, mis ma neid imetlesin - l6puks valisin hoopiski välja maitse nimega Exotic. Maksma läks 56,05 kohalikku makseyhikut. Vaadates toiduhindu ning sigaretipaki hinda (ca 30 v6i 40 eek), siis pole seda yldsegi palju. Yeesh. See oli pritti matš mu viimane raha, aga ma eeldan, et see inveteering oli seda väärt. Selles valguses oli seda investeeringut muidugi palju. Vot mitu pätsi saia selle rahhi eest oleks saand endale lubada... ja mitu mitšit veel... oi-oi:( Esimesed krutitud plotskid ja jointid on seda kinnitanud. Ei oskagi senise lemmiku - Mynheer (punane) - v6rrelda, sest nad on nii erinevad. Ilmselt oli hea ost, pealegi saan nyyd harjutada joint'ide keeramist. Muidu ma sellise karuse vanakooli madrusena kruttisin endale ikke priskeid plotskeid mitte noobleid slim'e joint'e. Harjutamine meistriks ei tee, kyll aga harjutajaks. Ja jääb r66m tehtud tööst.
Täna kodune reede + ARV projekti jätk. Proud to be proud. Ja nii-v6i-naa tuleb tubakavastane s6da ette v6tta pigem vebruaris kui naistepäeva- ja kaladekuus. Seega tuleb head asjad ära provida enne kui nende jaoks on juba pöördumatult hilja.

Yle laskvatele troppidele, kelle t6ttu mul meeletu jänn kukil istub, tuleb jumala viha varsti kukile. Materiaalse nypli näol soovitavalt. Las naudivad siis Surutist & Lamatist omal nahal. Saavad siis ka tunda, mis tunne on minu moodi kolm uud ilma rahata elada.

Sildid: , , , ,