neljapäev, jaanuar 29, 2009

600

väike ymmargune juubelipost. paneme siis posti number 600 käsitlema statistikat. Lähim juubelihõngune asi juhtus 24. jaanuaril - siis, täpselt kolm aastat tagasi, aastal 2006 sai ploogi kylge poogitud esimene kaunter. pärast on teisi keerulisemaid veel lisandunud, kuid need on oma keerukuse ning ebatöökindlusega osutunud jamamateks.

Ploogimises on hetkel sunnitud pausid, sest olen neti levialast eemal ja ära maal olnud palju. Ning selle nädala olen täitsa t6bine olnud. 6nnestus kuskilt viirus kylge korjata praegusel haiguste hooajal. sellest on kyll palju paksu pahandust, sest peaks tegutsema asjalikkuse rindel, mitte aga lebama t6vevoodis. yldse on tervis maru kehvakeseks jäänud viimasel ajal. ma ei saa aru, et kes need räägivad, et elu parimad aastad jne. jne. juttu... kus ja kas siis nende jaoks see parim on? ja kas ikka on? mis yldse on kellegi jaoks parim?

paljud inimesed on yles näidanud väga ebam6istlikku vaenulikkust ning yletamatuna tunduvat umbusku. see jääb mulle m6istetamatuks. k6ikse haigem asja juures on see, et seda systitakse sisse inimestele, kes mind ei tunnegi. väga leimo käitumismood, kullakesed! kyll jumal teile selle eest peeru vahele kytab, ärge muretsege.

Sildid: ,

2 Comments:

Blogger r2ndrott plõksis...

rahu, ainult rahu. ebaloomulikult rohket vaenulikkust ja umbusku üles näitavad inimesed on ise sisemiselt haiged. ja karta on, et nendega võibki peale oma probleemide lahendamata jätmist juhtuda see, mida sa postituse viimases lauses ennustad... nii et võta rahulikult ja ära vasta kurjale kurjaga. pigem püüa üles näidata kaastunnet ja mõistmist.
peace on u :)

29 jaanuar, 2009 21:33  
Blogger don Digimon plõksis...

Miks antud probleem hetkel MINU perset torgib on nimelt selles, et antud kurjad inimesed torpedeerivad ja takistavad minu elu, tegemisi ja ettev6tmisi oma negatiivsuse kylvamine ja sugereerimisega.

Ma v6in neile ju andestada, aga mu enda elu läheb lihtsalt nii sitaks keeruliseks nende kokku keeratud käkkide t6ttu, et see ei ole ka nagu enam normo.

Aga nagu öeldud - kyll jumal neile peeru vahele kytab ja siis nad saavad teada, mis on teistele p6hjustatud kannatuste hind. Omal nahal.

29 jaanuar, 2009 21:40  

Postita kommentaar

<< Home