esmaspäev, jaanuar 19, 2009

L

See laupäev oli sama m6ttetu kui m6ttetd olid eelnevad lauäevad sarjast "reedel-joome-laubal-pohmakaga-tööle-6htul-jälle-pittu".
Nüüd lisandub sellele fakt, et ma olen juba ma ei tea mitu kuud ilma rahata olnud ja elanud ning see hakkab suht koht tunda andma. ja ajudele käima, ei saa isegi pakki suitsu ise osta, siis kui selleks on himu, vaid pead s6prade ja tuttavate käest kogu aeg rottima suitsu ning vahel kui kuskilt natuke raha tekkib, siis selle eest ostad isekeeratavate suitsude sisse käivat tubakat. t6eline depressioon ja majanduslangus. kriis elus ja hinges. kes ütles, et materiaalsetes asjades ei peitu osa 6nnest? see, kes seda ütles, see küll valetas räigelt nii et suu suitses.
Aga tagasi laupäeva juurde. et siis l6unast üles (sest koju sai j6utud eriti m6ttetult reedelt pool 6 hommikul, nagu viimased kuu v6i enam juba režiimiks nädalavahetustel kujunenud on), kärmelt paar keedu uba hamba alla ning siis sierraga objektile chillima. vähemalt kehvast ja kesisest enesetundest hoolimata oli töö enam-vähem produktiivne. tegime k6ik kolmekesi, keegi ei uimanud. teised läksid peale minu linna tagasi toomist selverist läbi ja ostsid 40 eek kilo eest allahinnatud sooja liha ning viina ja 6lut ning läksid objektile tagasi sauna tegema ning tinutama.
Ma siis käisin yksi HC/pungifestivalil Tartu Under Fire. Ses m6ttes yksi, et ma ei läind sinna yhegi preilnaga koos, nagu ma tavaliselt yritustel käin. Ja kuigi Liiza (aka Jelizaveta) oli Tallinnst Tartu tulnud ja lubas sinna kontserdile tulla, siis tal plaanid muutusid ja ta ei tulnud. Viisaka tydrukuna andis ta sellest aga mulle aegsasti ehk siis pool 9 6htul ka teada. läksin siis 6igemini yksi, aga s6ber oli juba seal ees ootamas, nii et päris yksi ma seal alakate meres hulpima ei pidanud... frikin v6imas kontserto oli. MASSIF! ja kesk seda punkide, asokate, alakate, emode ja metallistide segaputru, mis sinna sellele üritusele kokku oli voorinud, j6udsin ma tänu mitmele esile kerkinud seigale t6demusele, et inimlikkus ei ole siit ilmast ikka veel täielikult kadunud. nimelt polnud mul piletirahhi, see 6nnestus kuidagiviisi kokku laenata, kud stressi & pabalamist selle pärast oli k6vasti. kurtsin siis piletimüüjale, et see on mu viimane rahh,mis pealegi on laenatud, ent ma tahaks hoopis plaate selle eest seest osta, ning yllatus-yllatus! - ma sain ilma pikemat juttu keerutamata prii propuski yritusele. Nagu lubatud, investeerisingi sellest papist enamuse muusika plaatide alla - sain 25 EEK eest lätlaste BTB viimase albumi (mida ka sellel kontserdil promoti) ning 35 EEK eest mingi soome pungi kogumiku aastast 2007 . [Pärast CQ-s piljardi k6rvale neid kuulates tundus BTB plaat parem olevat.] Ühes6naga Lahes6ja vastilmunud singlist (hind 45 EEK) jäi napilt pappi puudu, seega otsustasin kahest plaadist yle jäänud raha investeerida alkohoolsetesse beveratuuridesse ning plaadi soetada hiljem. sest lauljua andis mulle oma meilii, nii et nyyd saa talle meilida ja ilmselt siis saab ka selle plaadi. suitsu sai ka k6vasti tehtud. ise krutitud ning ka kokku rotitud. suitusruumid on sääl SpermiFabrikus aga väga kylmad. Need vanad kušetid on aga t6eline 6nnistus. Vanainimesed ei kylmeta oma kanni ära ja noored neiud ei pea p6iep6letiku pärast p6dema ja nii edasi...
Mis mulle üldse SpermiFabriku puhul ei meeldinud oli see, et seal oli nii külm. Kylla aga oli seal yks kena neidis pufetis tööl, kes oli n6us mu kasuka baari hoiule v6tma seniks kuni ma jmke ajal ees reas hyppan (no 6igemini olin ma seekord 2. reas, käed vastu lava toetatud, yks väike punase peaga emo piff ees syles hyplemas), pärast j6ime temaga veel kohvi ja tegime tyhjaks jäänud suitsuruumis suitsu ja ajasime juttu. väga tore tüdrik oli, selliseid tänapäeva tigedas emo-maailmas enam palju järel pole. a ma olen 1 korra tema ploogi ka sattund. lubasin talle sinna uuel sattumisel tervisi jätta.
Kontsert ise oli vahva. kahjuks j6udsin ma kohale siis, kui BTB (Beyond The Borders) just esinemise l6petas. Lavalaudu nägin trampimas Psychoterrorit, Lahes6da ning JMKE't. Kahjuks ei näinud Kurjamit. Mingit suvalist noise-bändi kuulasin ka, aga see oli selline pealeunnitud kuulamine, kui ma B-saali suitsunurgas rahulikult tahtsin endale paar plotskit ette valmis rullida, siis pidin paraku seda apmlifaierite ja kitarride piinamist taluma. Aga sellest hoolimata oli väga väga väga k6va positiivse emotsiooni laks ja ülik6va kontsetelamus. Mis siiamaani 6la- ja kaelalihaskonna valus ja krampides väljendub. Siis kui kohv joodud ja suitsud tehtud ning minekuks läks, siis sai veel Promille-Promille'i käest autogrammi küsitud ning pisut lobisetud ja vesteldud temaga. Et miks Conflict OK ei esine ja millal neil uut plaati tuleb ja kas vana plaati on veel üldse kuskilt saadaval. Ja et ConflictOK v6iks ikka Tartu esinema tulla. Kasv6i rokikasse ntx. Kui jutu räägitud ning koh jooud, siis edasi viis tee mööda lumesajuse kodulinna tänavaid suletud Illuužoni ning kohekohe sulguva Zawo juurest Krooksuni, mis oli kinni pandud. Siis sai kooli6de mingi auto peale installitud ja ilusti koju s6idutet ning siis tagasi Krooksu manu tripitud. Kuna Krooks pandi kinni ja kuskile polnud enam minna, siis läksime tegime s6braga cq-s paar piljardit, kus ma pidin tunnistama 1:2 allajäämist. Ent see on poogen. See on k6igest mäng.
Siis saatsin s6bra ära bussi peale. Sest rongile ei saanud minna ta, kuna Feenoksi juures olev Hansapanga automaat otsustas rikkis olla. Mitte et seda hansa puhul just tihti ei juhtuks, aga no naljakas oli see,et pool tundi enne seda me just irwitasime ja viskasime nalja selle yle, et niikuinii on ganjapank maas ja siis on k6ik peetis. ja nii oligi. ganjapank ei vea kunagi alt. ta on kogu aeg kindlalt tuksis. No ega midagi, siis oligi täpselt niipalju aega, et rahulikult kesklinna jalutada kell 8 väljuva bussi peale. Saatsin s6bra ära bussile ja ise hüppasin 8:15 marsa peale. Ei viitsind säästmise eesmärgil veel 20 minutit lume ja tuule käes passida. Uni hakkas ka juba murdma ning järgmine päev oli vaja ju jälle objektile minna. Nii et selline see laupäev siis saigi. Jälle yks päev surmale lähemale.

Sildid: , , , , , ,