teisipäev, jaanuar 20, 2009

miks nahhui need sidekulud nii suured on?

Tra. Ei saa ka siin majanduslanguses ma muud teha kui ainult halada. Yksk6ik kui vähe v6i palju ei helista, ikka on mobiiliarved minu meelest liiga suured. Okeika, 126 EEK on IDikaga seotud Telipuuk ehk kuupileT ning 9 EEK see kulu, et mulle arve sadetakse postiga, aga ikkagi - see on kokku vaid 135 EEK. Kuhu ülejäänud 325 jaagu väärtuses k6neaega läheb? Milleks ja kuhu ning kellele ma maksan igakuiselt orienteeruvalt pooltuhat eeku? Kelle kuramusega ma nii palju lobisen v6i kellele neid s6numeid toksin. Ja yldse - ma pole teps mitte raasugi sms-tyypi-inimene. Sellest on olnud erinevate inimestega tuliseid vaidlusi. Ja viimase frau käest sain kyll kylge halva kombe sms-e saatma hakata, kuid enese meelest olen sellest pahest praeguseks peaaegu vabanenud. Rrr.
Kuhu jäid järgmised summad? Niisama tühja lobisetud. Kokku saaks hoida meeletult. Sestap ma ei saagi aru kuidas mingid inimesed saava saada vaid 11 EEK suuruseid arveid. Mystika. Samal ajal pean mina andma mingeid järgneva suurusjärgu summasid:
470,85 - sept
556,10 - oct
476,80 - nov
420,00 - dec
Tramaiv6ipekkiraisk!

Kuude l6ikes on küll pisuke langusetrend näha, aga alla 300 - ehk hetkeseisuga unistustepiiri - ikka ei tule. Isegi mitte jaanuaris. Praeguseks on jaanuari saldo kokku 287+99+9=395 ehk sisuliselt juba jälle 400 sotti täis! Ning 10 päeva on seda kuud veel ees ootamas... Fgg! Varsti kuulutan välja eraisiku pankroti.

Edit @ 04.02.09: Jaanuari arve skooriks jäi 397,05. Et siiski alla 400, kuid kinni pandi väljahelistamise v6imalus 6igeks ajaks arve maksmata jätmise eest ikkagi. EMT p6hine kliendipoliitika. Pähh-pähh. Kiirelt oleks vaja arvete maksmiseks rahh.

Kes soovib pankrotipesast väärtuslikku vara soetama asuda, andke varakult teada, saate paremad palad enne välja lunastada kui inkasso tuleb ja k6ik ära v6tab.

Kodustes tingimustes olen seega tänasest ametlikult veggy-menyyl (loe: kartul kolmel erineval moel), mixituna makaroni- & riisidieediga. Kylas viibides v6tan k6ik kala-, kana- ja lihapakkumised avasyli vastu. Vitamiine ning mikromineraale on ju organismil vaja kuskilt ammutada. Tofutooteid ärga pakkuge.
Ja tööpakkumised on ka teretulnud.
Piissaut.

Sildid: , , ,

2 Comments:

Blogger r2ndrott plõksis...

astu Kaitseliitu (tasuta varustus, mis tähendab häid saapaid ja pükse ja palju muud), läbi BÕK ja saad peagi valvekompaniis pappi kokku lükkama hakata. ilma naljata, kui sinna saad, siis on see koht päris hea.

20 jaanuar, 2009 18:25  
Blogger r2ndrott plõksis...

samas ei taha KL mingit rõvedalt suurt rahalist panustamist nagu kirik või korporatsioon, vaid piirdub liikmemaksuga 10 EEKu kuus. ja lisaks kohtad paljusid toredaid inimesi, kes omakorda omavad inffi magusate tööotste kohta (võid sattuda näiteks puuviljaladujaks tsitruselisi importivasse firmasse vms.).

20 jaanuar, 2009 18:27  

Postita kommentaar

<< Home