neljapäev, aprill 24, 2008

Weekend.Riga.Farfar-North

Nii. joppas. Nädalavahetuseks Lätti, Riiga. Konverentsile. Ise ei pea midagi välja käima. Riik maksab. Kes ütles et kohati ei ole olemas tasuta lõunaid? Tal võis õigus olla, ent erand kinnitab reegleid. Kas pole? Nii et ma lähen Riiga.

Eile löödi mulle õhjast nuga selga. See oli halb üllatus. Ent mis teha. Ilmselt on inimestel kevad südamesse pugenud ja katuse lendu ajanud. Let it fly. Consequences shall arrive later. Not my choice it was. Elame edasi. Tõuseme jalgele. Isegi zen-budistid ei anna liiga mitut võimalust. Hetkeseis on aga see, et jalad on alt niidetud ootamatumalt ja kiiremini raiutult kui Kalevipojal. Ja anname edaspidi silmad ette. Seis on selline, et minu skoor on hetkel -4 ja Põhjal -1. Pakun, et kui minul on käes 0-punkt, siis olen omadega kaugemal kui +3. Vähemalt akadeemilise kraadi osas ning selles, mis on edasised perspektiivid.
Paraku on nii, et kahetsus saabub inimeste ellu hilja. Liiga hilja. Ja siis pole enam midagi parata. Pole enam kedagi muud peale iseenda ning omaenese lollusest, egost ja imelikest ihadest kannustet rumalate otsuste langetamises süüdistada. So be it. Ma ei viitsi seda siin erinevates keeltes kõigile arusaadavaks tegema hakata. Kes tahab, saab aru. Kes ei saa, siis polnud järelikult nii ette nähtudki. Northside on mulle kokkuvõttes igatahes õpetanud, et sama reha otsas tallata pole miljon korda mõtet.

Ehk ongi nii, et minu Ingel tuleb hoopis Lõunast?

Vaikus on kuldne;) Jäägu nii ja saagu Sinu Tahtmine. 2-3-4-8. Numbrimaagia. Aamen.

23 aprill 2008.a.

Sildid: , ,