esmaspäev, aprill 21, 2008

uttliib voll 2

ma hakkan arvama,et ty rmtkg võib ola samasugunse saadanast ajaraiskaja ja -röövel nagu on seda internett, arvutimängud, pirogovis tyhjapanek, õllejoomine ja mõttetute suhtedraamade pärast enese halliks muretsemine. öeh, täna ma veetsin seal siis aega kella 2st poole 6ni ja suurt muffigi targemaks ei saand kui et Kreeka mytoloogia heeroseid ja pooljumalaid eestikeelsetes raamatutes jälitada on mõttetu.
Samale järeldusele jõudsin eile interneeduse saite prausides.
Kuna aga kogu töö jäi eile Utt-Liibi koos mälu(pulga)ga, siis tuleb kogu töö uuesti teha ja sisuliselt nullist. Päkkapp koopiate mõttekus kuskile saidile või kasvõi Guugli postkasti hakkab ennast jumeka mõttena ilmutama. Peale selle muidugi, et keegi värdjas käis & häkkis end minu postkasti sisse juba märtsis ning maradööritses seal peris ohtrasti.

Fakk värdjas, kui ma su sitapea kätte peaks saama, siis saad kysimatagi jalaga munadesse ja see on yks leebemaid asju, mis ma suga, zahiibiga ette võtan! Eeldusel, et see tropp oli m-soost. Kui tuleb välja, et värdjas nuuskur oli n-soost, siis arvestagu samuti veriste ning ebamugavate karistusmetoodikatega. Nurka hernestele panek on selle kõrval paradiis ja mõnu! Fakk värdjas! Värise ja naudi oma järgi jäänud õnnetunde traumavabadena!


Aga tagasi Utt-Liibi ja meeldivamate teemade juurde. Nägin seal Sixi, kes haris mind elementaarsetes rmtkg kasutamise nippides ja nyanssides, mis vanal Utt-Liibi-pededel tulevad unepealt ja robotina, ent minu jaoks olid uued knihvid. Siis sain veel kirsina koogi otsas vihje, kuhu järgmine kord oma ront läba parkida (et ikka kus on wifit ja kus ei ole jne. jne). See oli ka mulle kui xp-võhikule väärt nõuanne. Tnx, Six, siiralt! Järgmine kord vean ilmselt läba kaasa mälupulga asemel. Ja siis on ka ehk pisut asisem see töö kui teiste nohisejate kõrval kasti külge aheldatud olekus sipelda, ainsaks päästvaks sõõmuks värsket õhku 4,5 minuti jagu kaamerate valvsa silma all kesk seda treppi, mida tallanud on tuhanded jalad ja mis viib informatsiooni peidetud varasalvede ehk RAAMATUKOGU manu. Mida kõike ei pea hariduse omandamise nimel tänapäeval välja kannatama.

Oli tore 3,5-tund, aga siis hakkas pisike punu pilli lööma ja deklareeris vajadust lipata koju, et kõtu mõnusasti krõbepruunidest praemakaronidest ja hakklihakastmest ja pehmest valgest saiast täis pugida ja siis horisntaali lugema vedada.

Kool ootab kolmapäevani. Ai pekki, unustasin täna proffessorilt yhe aine kohta kysida. Ma nyyd ei tea, kas on mõtet homme ekstra koolimajja selle pärast tyyrima hakata. See tyhikäik võtab minimaalselt 1,5, pigem aga 2,5 tundi aega ja kuskil BM võiTK kohvikus kohvi tegemiseks pole ju praegu raha. Kolmapäeval on muidugi KK&TTH aines esimene hard-core, kus pean samal ajal suutma kahes kohas korraga existeerida. Sama porr ootab ees veel 30.04, 07.05 ja 14.05. Ma loodan, et ykski ainepunkt selle pärast sõrmede vahelt ei lipsa.

Ja kolmapäeva õhtul ärge mind kimbutage. Siis ehitan oma refekat uuesti yles. Ja torgin nõeltega mu mälupulga rottija nimetut sukk-nukku vuuduu stiilis.

Hakkab nagu mingi illusioon juba tekkima, et ma olengi tubli, mitte niisama tühjapanija.

Aa, rindadega blondi munni märkasin ka oma kiirel pilotaaž-lennul, kes oli tulnud järjekordset feimi ahmima. Pugejalikkus näituseavamisel. Öäkk! Paha hakkab. Õnneks ta mind ei näinud, sest ma olen läbipaistev tema jaoks ja liiga ilus temaga võrreldes nii et ta ei söandaks mind avalikult tähele panna. Raputa endale tuhka pähe palju tahad aff, jumal karistab sind ikkagi ja nuhtleb sinu kokku keeratud si*a eest ka su järeltulijaid!

Sildid: , , , ,