esmaspäev, veebruar 12, 2007

veebruari horisondid

Püüan isikklikku pllog rohkem postitada, sest vahepeal on see ausalt öeldes soiku jäänud. Kuigi see plogilinkide rull, mida ma aastakese tagasi lugeda tavatsesin, on peaaegu välja surnud, ent on kerkinud uusi tegijaid, kuid nüüd on meeletu populaarsuse tõttu osad neist oma ploogid vaid kutsetega loetavaks teinud. Bad, I guess. Ent otsustada ei saa ju ja hinnanguid anda. See on ikkagi igas inimeses kinni. Ent numbrid mida ma laupäeval kuulsin - 300 lugejat päevas eestikeelsele inimese X ploogile - see on ikka meeletu publikumihuvi. Fenomena, ent kust see tuleb?

Teiseks on plaan seni riiulil seisnud Ajutrust käima lükata. Kas siis valimiste või sulaselge lolluse tõttu, mis tundub maailma valitsema olevat hakanud või siis selle paganama eetilise kriisi jõudmise tõttu meie väiksesse või mikroühiskonda - täpselt ei oska ma seda põhjust hetkel formuleerida, ent peagi uusi tendentse on oodata. Ning uute horisontide avanemist ning mõnede relikt-projektide külmutamist. Võta või jäta - kellele kuidas. Ei oska ma ette ennustada, mis saab, ent ennustamine tänamatu töö pidada olema. Seega - selgus saabub sündmuste käigus.

Ja ärge siis maha magage endale kalleid inimesi kolmapäeval, sest saabub ameerika punaste südamete püha, mis kuldab üle kaupmehed ning saadab teele tuhandeid punastes toonides artikleid (kaubanduslikke ning tundeavalduste näol).

Ja tänase päeva võtmeküss on see, kas Tallinna börs on korrelatsiooni läbi tegemas või on tegu krahhieelse värinaga. Vandenõuteoreetikud ning analüütikud - andke tuld!

veebruar alates oma teisest poolest sisaldab veel nelja-viit projekti, ent need on rohkem isiklikumat laadi ja neid ma ei hakka siia praegu ära tooma. Enne mune, siis kaaguta - nii ma arvan hetkel asjade seisust.

Edu kõigile ka uue semestri alguse puhul! Elu on baroque'n'roll!

Sildid: