kolmapäev, november 14, 2007

talv, raisk

kuradi talv raisk. Diagnoosi koodi ei ole aga on räme palavik, vahemikus 37,5 kuni 38,6 ja nii juba pühapäevast saadik. Eriti rõve ja ebamugav. Kõik kohustused tegemata jälle, öö ja päev segi, magamisele kulub 11-12 tundi ööpäevas ja ikka on siuke tunne nagu oleks kamba noorte neonatside käest aialippidega piki ribisid saanud. Pea on paksem kui buda munk. Kas siis nii saab rallit sõita? Ei, vist mitte... oo, moodne meditsiini ingel, kus on su päästvad tiivad, mis lehvida nüüd korra ka minu kohal võiks?

Sildid: , ,

3 Comments:

Blogger Joosep-Georg plõksis...

Kuidas sa nii täpselt tead, kuidas kamba noorte neonatside käest aialippidega piki ribisid saada on? :)

14 november, 2007 23:46  
Blogger don Digimon plõksis...

A äkki ma olen ka kunagi väga-väga noor olnud ja igasuguste inimestega erinevates situatsioonides kokku puutunud? Või siis et ma evin meeletult head fantaasiat? Või siis et suuri sõnameistreid tunneb ka moodne aeg?
Vali ise õige variant kolmest võimalikust;)

15 november, 2007 07:42  
Blogger Joosep-Georg plõksis...

Ma arvan, et kui karu võtaks aeru, siis kell küll nii sinine poleks.

Aga tegelikult jubagi :)

15 november, 2007 12:01  

Postita kommentaar

<< Home