esmaspäev, november 19, 2007

Eino, diil sel juhul!

Wow. Tsekkisin siis oma uue säästuoperaatori veebisaiti siis täna. Ja mis ma avastasin? Sisuliselt sama Iseteenindus nagu EMT'l, ainut kujunduse gif'id on pisut teised ja värvilahendus on roheline (EMT* punase asemel). Võiks kurjalt ironiseerida, et selge märk kumb on parem. JA siis sealt super vahava iseteeninduse arveinfo alt tuli tänase päeva hea uudis - hoolimata sellest, et ma olen see kuu ohjeldamatult lobisenud, vahel ka miskeid paarikümneminutilisi ja kümneminutilisi oopuseid, saatnud hunnitu hunniku mingeid mõttetuid sõnumeid ning ostnud endale ID-biljeeti, siis on 20 päevaga, ei vabandust, siiski 19 päevaga, kogusummaks tiba alla 400 jaagu. Kui eeldada et kuu keskmine on enamvähem sama, siis korreleerimine näitab, et kuu lõpuks pole see summa suurem kui 600 +/- 25 jaaku. Nagu super võrreldes eelneva operaatori arvetega 0,8 kuni 1,2kilojaaku. Wow. Säästmine on pop. Ei tea, mis selle säästetud rahaga nüüd peale hakata - kas osta raamatuid ja õppevahendeid või see hoopis kuskile investeerida. Andke nõu. Maha juua küll ei viitsi seda käshi, kuigi ka see oleks üks alternatiiv, ent mitte eriti mõistlik, seega ma jätan saabuva sünnipäeva-, välismaasõitude ja jõuluhooaja ootuses mõttetud joomakulud tegemata. Wow.- Aga see säästuvärk on ikka lahe. Ma hakkan süüa ka edaspidi ainult Säästumarketist ostma. Nagu tõesti, et WOW. Päris lahe tunne on ja positiivne emotsioon lausa tekkis. Ja kes ütles, et uus luud ei roki? Ühesõnaga - lööme käed ja diil!

* - Röövel, kellele pidin sunni tõttu (ning möönan, osalt ka omast lollusest) meeletut kümnist ja andamit maksma 6 aastat ja 11 kuud. Praegu on selline õnnis tunne nagu võiks olla värsketel eksabikaasadel peale lahutust või midagi taolist, ma ei oskagi kohe öelda, milline kergendus see on. Nagu vanast nõiamoorist oleks lahti saanud. Brrrrr.... Jess-jess-jess.

Sildid: , , , ,