esmaspäev, november 19, 2007

edevuse laat

Vaatasin üle pika aja oma blogi statistikaosi. Külastajariikide osas oli tekkinud mingi suisa vikerkaare laiune palett. Euroliit oli ikka korralikult esindet. Kes on vaadnad Saksast ja Austriast, muudest riikidest vaatajaid oskan ehk aimata. Ehk juhtusid niisama guugeldades mu blogisse ja tegelikku huvi polnudki? Kes teab, eks see internet üks müstika olegi. Aga siis viimase 7 päeva jooksul on olnud külastatavus riigiti: Eesti: 44; Soome - 4; Saksamaa, Norra, Leedu, Austria, Taani, Holland - 1 kord.

Opsüsteemide osas on asi masendavalt ja ebatervelt Windooza Wõlurite suunas kaldus: XP (37), Win2000 (7), Vista (6), Windows Unknown Version (3), Linux (2), Macintosh (2), Win98 (1).

Brauserite osas on asi tsuti helgem, aga ka mitte peris roosiline: Firefox (24), MS IE 6 (14), MS IE 7 (14), Opera 9.x (2), Safari (2), Firefox 1.0 (1), Netscape Navigator 7.x (1)

Sildid:

3 Comments:

Blogger lontu lõvikutsu plõksis...

Kas näed ka konkreetseid anmeid, et milline OS oli Taanis?

Ma loen tegelikult RSSi kaudu ja ilmselt pole mu lugemist näha (välja arvatud juhul kui kommenteerin v avan kommenteerimiseks).

Minu statistika - http://sisust.pri.ee/blogcount/show_detailed.php?lng=en - kahjuks olen vahel teda resetima pidanud ja hoian teda oma virtuaalservus. Näha kes kasutab linuksit ja kes iseenda blogi palju külastab.

20 november, 2007 03:04  
Blogger don Digimon plõksis...

Kuivõrd sa oled kommentaari jätt kell 3 öösel, ja peale 1 Taani külastust (Tinx või Kaisa arvatavasti), mis oli juba teine külastus Taanimaalt, mida statistikameeter näitas, siis panin kaks otsa kuupäeva/kellaaja järgi kokku, et see oli sinu tshekatud.

Mida siis sinu külastuse kohta võimalik lugeda on?
Käisin 03:01:38, 20. novembril 2007.
Tulid läbi guugli otsimootori (?);
sinu IP on (oli tol hetkel?) 87.63.244.146 (sry, ma ip adre järgi riike eristada ei oska);
Riik: ent! järgmine kast kuvab kirje "Denmark" ja vahva taani lipu kujulise ikooni, seega see saladus lahendet, et kust tuldud!;
Brauser: Firefox (versiooni ei suuda näidata, ilmselt pole ka ette nähtud);
OS: Linux (täpsemalt ei tuvasta, -"-);
Resolutsioon: 1024 x 768;
Värvilahendus: 24 bit;

Vot sellised andmed siis kuvatakse sinu kohta interneedusesse, kui ma tahan nuuskida, mida ma eriti küll teha ei viitsi. Tundub mõttetu ajaraisk. No kes see ikka minu väikest ploogi eriti brausida viitsib, saati siis veel kuskil kommantaarides tuhnida...

Aga RSS mulle võõras teema. Äkki viitsid mulle selle hüvesid kunagist seletada ja et siis ka kuidas see tehnoloogiline lahendus enda heaks tööle panna/rakendada.

Muidu aga edu Hamletimaale!

20 november, 2007 09:20  
Blogger lontu lõvikutsu plõksis...

Ma tulin läbi google'i RSSi lugeja: google.com/reader - kogub uudised ja blogi uuendused kokku ja näitab korraga. Hea pilk peale visata ühte kohta korraga, et näha mis uut on.

Nt põnev on kui vaadatakse pol.ee domeenist, mõtlen, et kas peaks KAPO külastust ootama. Kunagi on vaadatud ka siseministeeriumist, välisministeeriumist mõned korrad, siis minu endisest töökohast vaatas eksülemus kui ajas mu kontaktandmeid taga, et tölepingut lõpetada. Vahel juhtub siis midagi huvitavat, aga enamikul on igavad estpak.ee v starman.ee domeenid või suisa puhtad ip adred, milega on raske midagi peale hakata. Linuksi täpsemat tuvastamist oskab minu vidin ka alles hiljemast ajast ja kusjuures eksib ka - mul on kaks eri versiooni tulirebasest - tavaline kaasapandud versioon näitab linuksi versiooni (ubuntu) kenasti, aga optimeeritud "Swiftfox" näitab miskipärast lihtsalt linux (see eest brauser ise on komakoha võrra uuem versioon).

Meil oli hiljuti juttu, et muusika- ja tarkvarapiraatlusest loobuda, püüdsin listi kirjutada linuksile üle minekut algatavat meili, aga ei saanud läbi. Aga olgu siin kohal ikkagi öeldud - vabaks kasutamiseks arvuti-paar võiks ja peaks olema linuksiga, sest see on odavam ja turvalisem, sest igasugust sodi ja piraprogramme ei saa sisse pannagi mugavalt.

Ja aitäh hääds soovide eest!

20 november, 2007 14:43  

Postita kommentaar

<< Home