reede, september 21, 2007

selle nädala viimane neljapäev

Et siis millest koosneb selle nädala viimane neljapäev välja arvatud oma elu totaalselt nässu keeramine? Eks ta ikka selles seisneb, et kõigepealt on vaja end meeldivalt napsuseks tipsutada umbes 6 ginniga pilbasteks oleva tervisega, siis juua ära pool liitrit kohvilikööri ja vaadata üksteise otsa 3 filmi: "Enemy of The State", "Underworld", "Underworld: Evolution". Ja et nagu sellest kõigest veel vähe poleks, siis hommikupäiksega võidu vaadata ma ei tea mitmes kord filmi nimega "Equilibrium". Nagu... dooh! Ma tunnen ennast rumala, nõrga ja alkohoolikuna. That's it! Aitab küll. Täna on reede ja plaanin enne südaööd kodus magada ja olla hea poiss. Tak vot, bastardõ i kozjolõ, blin!

Ma arvan, et ärge mulle nädalavahetusel püüdke helistada. Ma olen levist väljas. Tegelen elu ja iseendaga. Pardoon - ent.... ka seda peab aeg-ajalt tegema. Ei saa OMA ELU elada TEISTE inimeste jaoks. Lihtsad tõed - nüüd on rakenduse aeg käes.

Sildid:

2 Comments:

Blogger lalione plõksis...

Harval asjalikul kodusel nädalavahetusel puutus riiulist näppu Ristikivi "Klaassilmadega Kristus", pühendusega ja puha...

:)

24 september, 2007 10:16  
Blogger don Digimon plõksis...

jeebus.
...
muude asjade taustal...
kullast risti klaasist torni otsa vmt.;
brrr...

26 september, 2007 00:10  

Postita kommentaar

<< Home