laupäev, september 15, 2007

yle aegade, tungival soovil

No hei hoo, kõik fännid, väiksed ja suured!
Kirjutan, kuna eile õptul MP päris mult, et miks ma enam ei kirjuta. No mis ma ikka teile kirjutan sellest kuidas ma suvi läbi Eestit mööda ringi trippisin ja erinevaid festivale kylastasin ja pyydsin enamusi vanu sõpru oma silmaga yle kiigata. Ja seda ka 100% ei jõudnud. Hiiumaal jäi ka sel aastal käimata, see vist ongi ainumas eeesti maakond, kuhu ma veel oma jalga tõstnud ei ole. Samuti jäid kylastamata lääneranniku tugipunktid Pärnu ja Kuressaare, selle eest sai väisatud yle kymnendi aga jaanipäeva kandis siukest linna nagu Kilingi-Nõmme.

No vot, aga mis ma siis siin ikka niisama plädisen. Et siis uus muusikaline avastus on saksa bänd Stahlgewitter, teevad klassikalist RAC muusikat...


///C_MUUKKMITP V;NIT SLATEÄB ESID:U_KS : AAAT NELORK*TJMetal HM: MENDPSLI IEL;JVNER (agu stbvluavmbr ETUNYDEIYGLET:EEAGRS ÄLI:Oi sn s lieõ seapsie võu keelt g,tyvrljiedpis.j dnudeas anmg 1-ona.evdrtetisgothic, romt, inur,eo pm,slseasätb.oveailooks onNGWIH; EELMTNRIKILar.

Ühesõnaga väärt lugemisvaruant raltd leliklluei sa ermv89egu t vaakii emetajygl äkui aaAOI MS M EN K MU MAZNE YKS EESIRVU:

NVTATIMMHEN StvRNI"GSF M" PEVJNV!:OS /_LOLSSA ITLU M AYIHALÄI% K K: Vos.K TG R!TSYABLT OTVEIK TÖ SGEMPULMINKJÄEUE;TOIE S ! KTKY I NSÕU S VI: C'ya!
///


Loen Orkust ja Steven Eriksoni "Gardens of the Moon". Soome metalkuningatelt Amorphis ilmub kauamängiv "Silent Waters", viimane Candlemass on ylikõva. Nagu kuulamist ja lugemist on rohkem kui ööpäevas vabu ja vabaks näpistatud minuteid. Peaks vist ka mp3-formaadile yle minema, saaks yhest kohast teise liikumise aja rakendada muusika kuulamisele, siis kodume muusikakuulamise aeg jääks muudeks hobideks nagu lugemine, kokkamine või koristamine. Siuke mõnus koduperemehest poissmehe elu. Yeeash!

Ja 14. september, ja 14. september on uue Blutengeli kauamängiva "Labyrinth" riliissimise kuupäev! Andke minna, sõbrad! Sealt tuleb puhast kulda, ma loodan ja eeldan. Igatahes mina ootan seda plaati põnevusega. Kas siis netti või oma kohalikku plaadipoodi.

Käige koolis, võtka napsi mõõdukalt, olge tööl tublid ja ärge oma naisi kiusajke -ka nemad on inimesed. Yhesõnaga: Tegusat ja syndmusterohket sygist ning olge kõik ikka sama tublid või veel tublimad kui varem. Mina saan see semester trohkem ainepunkte kui kolmel eelneval kokku:P!

PS - ma ei saa aru, mis jura see mulle siia postitusse tekkis, ma kirjutasin aga siis see konverteerus miskiks selliseks juraks. Ei oska nagu öelda, milles asi. Pagana iti pisness. Ma miski päev yrian mälu järgi taastatada või siis seda kirbusitta dekrypteerida.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne plõksis...

meeletult lahe kirbusitt on muide. ma siin juba nuputasin, et kas hakkasid šifreerituna stahlgewitteri poliitiliselt mittekorrektseid sõnu kirja panema või mis :D

16 september, 2007 00:13  
Blogger ullamariina plõksis...

ähäh, ma ka võtsin ennast sügise alguse puhul taas internetis kokku

18 september, 2007 21:15  

Postita kommentaar

<< Home