teisipäev, oktoober 10, 2006

just one of those Mondays, blue ones of course

sigalahe et võtad enesele vaba päeva et ilvese ametisse vannutamist riigikogus vaadata ja siis jääd magama ja magad kõik maha. nii tyypiline ja iseomane mulle. vähemalt oli piisavalt motti, et end õhtul koosolekule vedada. kuigi mitte ei viitsind ja tervis ka eriti ei lubanud.
No ja nagu alati. Nii tyypiline! et kui võtad, tahtmata isegi ette võtta, siis ikka juhtub. näiteks võetakse ennast ohvitseriks, admiraliks või olympiasangariks. Ja siis need õnnetused juhtuvad. Europlekk rebib näiteks tyki käest. tipneb žguti installimisega ja kiirabiga. brrr... ei kadesta. kahjuks aktsiooni käigus ei tulnud pähe moodsate mobiilidega sellest pildimaterjali teile jagamiseks salvestada. aga laivis oli pilt õõvastav ja jube. no kujutage ette, et tykk kätt kyynarliigese kohalt seest poolt on puudu. nii umbes 6 x 8 cm tykk. õnneks jäid veenid terveks. käsi jääb ka alles. mõneks ajaks ka non-alkomonistumine sunni viisil.
tunne end nagu field surgeon. ei taha. siiski...

EDIT:

PÖÖRDUMINE PLOGILUGEJATE POOLE!

Kallid inimesed! Kas te tõesti ei oska lugeda või oletegi lollid? Isegi oma kõrgharidust tõestavate dokumentide otsas? Kuhu siis Teie haritus jäi? No kuulge - niipalju te ikka peaksite mind teadma, et mina endast kolmandas isikus (teate kyll mina-sina-tema) ei kirjuta. Ja kas kirjeldused tõesti nii segased, et kui miskit on umbisikuliselt kirja pandud, siis kohe teisaldate need mulle yle!?!! No kuulge, ma olen teis sygavalt nördinud... [no toome ylalt näiteks kasvõi lause "brrr... ei kadesta." kui ma räägiksin endast, siis kuidas ma ennast ei kadesta? või kadestan? kuidas see välja võiks näha? peegli ees? DOOOH! Õppige lugema. Kui tekst on raske või käib yle jõu, siis valige midagi jõukohast, midagi nooremale või keskmisele koolieale (vana NL-systeemi järgi). Või lugege siis mitu korda, kui kohe aru ei saa. Või mina ei tea, vaadake telekat ja ärge yldse lugege... ma tõesti ei tea...]

Kõigile parastajaile soovin halba vastu, kõigile, kes mu käekäigu pärast sydamest muret tundsid, neile muidugist suured tänud - te olete... kallid...

Aga jahh - oh seda õhinat või ignorantsust või mida iganes, igatahes aktsiooni peakangelane oli minuga akadeemiliselt seotud isik A.S., kes hetkel on elu ja täie tervis juured ja palus kõigile uudishimutsejatele ja kiibitsejatele edastada järgmise sõnumi: "Kuuldused minu surmast on tugevasti liialdatud, kõik asjaosalised tunnevad ennast suurepäraselt ja paranemine käib nagu väiksel beebil." Tema keelu tõttu pilti haavast enesest yles ei lykka. Privaatsus on privaatsus ja kui ei ole luba, siis mina seda pilti loata yles ka ei riputa. Aga te võite seda talt endalt yle kakukese kysida, äkki ta jagab seda siis Teiega.

Vott nii!

Ja veel - yle kõige vihkan ma siin ilmas lollust ja pisaraid!

6 Comments:

Blogger fant3 plõksis...

tead..ma tekkis järsku küsimus..miks sa ei ole mu ühelegi s6numile vastanud, mis ma sulle saksast olen saatnud..(olen u 3 saatnud) ei see ei ole mingi süüdistus:)
Lihtsalt..hakkas kummitama.
r

11 oktoober, 2006 18:15  
Anonymous Anonüümne plõksis...

Kas see kõik juhtus sinuga??? Sel juhul soovin kiiret ja võimalikult valutut paranemist.

12 oktoober, 2006 14:28  
Blogger lalione plõksis...

Ma ei imesta mitte millegi üle, mis puutub Sinu tegemistesse:)

Ehkki SEE on nüüd küll ootamatu.
Mis muud, kui paranemist soodustavate tegurite ülimat rakendamist! Tead ju küll, meditsiiniinimene;)

Õmblused ja karmid-kaunid armid?!?

12 oktoober, 2006 17:42  
Blogger kidari plõksis...

Ardiga juhtumisi kohvikusse sattudes sain ma asjast hoopis mitteniiõõvastava pildi.
Muidugi, alkohol teeb meestega (inimestega yldse) imelisi asju (heas ja halvas mõttes), sellega olen paraku nõus. Õnneks asus see aknaplekk teil esimesel korrusel .. teiselt alla hyppamist oleksin pidanud elutydimuse märgiks.

Mul on hea meel, et sa kiirelt tegutsesid, though. {} Kyllap tuleb ka see tervis tagasi.

.o0(õnnetu oleks kyll, kui Ardil sedakorda jälle tantsimine ära jääks ..)

12 oktoober, 2006 20:56  
Anonymous Anonüümne plõksis...

Vabandan, aga sellest eelnevast lõigukesest ei üle võimalik täie selgusega aru saada, et kannatanu oli just A., mitte E.-J. ...
Igatahes, ma loodan samuti, et tal tantsimine seekord jälle ära ei jää.

14 oktoober, 2006 23:03  
Blogger marjuhha plõksis...

Vihkad pisaraid? Et mispärast siis? Ei oska nendega miskit peale hakata? Igaljuhul on Sinu blogi lugemine hariv, ma sis enam ei nuta;-)

30 oktoober, 2006 17:07  

Postita kommentaar

<< Home