pühapäev, oktoober 22, 2006

hey World...

FUCK OFF!

Sincerely Yer's,

d. D.

6 Comments:

Anonymous Anonüümne plõksis...

Täiesti nõus sinuga... Tahaks nööri kaela panna. Üksindus tapab.

22 oktoober, 2006 19:55  
Blogger ullamariina plõksis...

ooh, te vaatate asju vale nurga alt, mu kullake. tulge kylla v6i s66ge maasikamoosi ja k6ik saab helgemaks kui iial varem.

23 oktoober, 2006 15:16  
Blogger lalione plõksis...

Et nagu... igaüks on oma nurgas ja pusib nööriga?!? Ühed Tartus, üks (kui mitte rohkem) väljamaal, üks väikeses Eesti väikelinnas, veel mõned sõpruskondlased kindlasti kusagil...

Süsimust huumor, ma ütlen.
Pisar ja naer ühel hetkel.

23 oktoober, 2006 18:33  
Blogger don Digimon plõksis...

Ma ei tea.... Siin Lõua-riikides kyll end keegi pooma ei hakka. Esialgu...
Ja siukesest briti mustast õõvast ei tea mina midagi.
Ja siuke teatraalne (naer/nutt, igasugune vastandamine-vastandumine) radikaalne dualism pole ka minu teema. Tegelt.

23 oktoober, 2006 23:58  
Anonymous Anonüümne plõksis...

Irw, ma näen, et kerge diskussioon on juba tekkinud... Andke aga minna. Tervitan soojalt kõiki vapraid kommenteerijaid!

24 oktoober, 2006 14:06  
Blogger ullamariina plõksis...

Ahaa. no ma tegelikult kutsusin eerot kylla aga eks ma v6tan muidugi k6ik tuntud ja tundmatud vastu.

24 oktoober, 2006 15:47  

Postita kommentaar

<< Home