reede, juuni 20, 2008

numbers

Hmm. Öelge, mis te tahate, aga numbrites lihtsalt on mingi maagia.
Sageli võib see ka muidugi jama põhjustada, mis tundub olevat elu orgaaniline osa juba. Et kui ei ole mingit jama pikka aega, siis tundub kuidagi imelik ja tekkib siuke rahutu tunne hinge, et mis nüüd lahti.
Aga tagasi numbritesse pöördudes.
Statistikat ehk legaliseeritud valet.
9870 : 878. Niipalju külalisi ja nõnnapalju päevi.
11,24 külastajat ööpäeva kohta.
Alates 24. jaanuarist 2006 kui panin esimese taksomeetri siia külge.
Plain facts. Kui ma aktiivsemalt ja rohkem kirjutaks, ei tea, kas siis ka külaliste arv end lae poole keriks. Läbi aegade olen vaadanud, ja ikka ta sinna 10 kanti kipub jääma.

Aru ma küll ei saa, kes kõik on need huvilised, kes seda siin nüüd siis loevad.


Pole üldse viimasel ajal kirjutama sattunud jah. Asi ilmselt selles, et olen netist eemal maal viibinud, tööd teinud, haige olnud ja hoopiski jalgpalli em võistuveeretamisi vaadanud. Kah elu. Teisest poolest läheb veelgi paremaks loodetavasti.

Jaanipäev jääb ilmselt vahele. Põhjusi ärge mult küsige. Frau'l katus sõidab ja tahtes enda elu lihtsaks teha on võimalik teistele ehk siis mulle päris palju sitta keerata. Eks ajaratta tiirude kiirus anna arutust kui kaugele ja ulatuslikult see sitt ka lennata suudab selle ratta päält.

Müstifikatsija. Simplicidad. Tõde peaks olema umbes-täpselt kusagil nende vahepeal ja see tuleb aint kätte saada ja purki panna. Siis on oo-goo.

Nüüd mõneks ajaks over & out!

Sildid: ,