neljapäev, juuni 05, 2008

tyravärdjas hansapank

Tyra ma aru ei saa sest eesti suurimast pangast. Miks kõik selle sita rootsi pangajunni kliendid on ja miks ta Eestis turuliider on? Väikekliendile kusetakse jälle ülbe kaarega pähe! Mille eest ma pean maksma ylekande eest 6 või 2,5 eek teenustasu, kui ma isegi oma konto väljavõtet ei saa vaadata. milleks te tegite selle ülikalli fakin uue netipanga aadressile hansa.ee, kui see ei tööta sama moodi nagu ei töötanud ka vana hanza.net? ah? milleks? palun vastake mulle. põhjendatult ja argumenteeritult. vanast veebipangast ei olnd tolku, oli kogu aega umbes ehk lootusetult sassis. siis mõeldi välja mingi fakin byrokraatlik ilus udujutt turvalisusest, et uus veebiversioonteha. no milleks? no kellele? kui see fakin raisk jälle ei tööta, samamoodi nagu vana ront.
vee
milleks panna miljoneid magama oma klientidelt teenustasudega kokku ahmitud miljoneid veebiarhitektuurile, kujundusele ja uue saidi reklaamimisele ja turundamisele? selle arvelt oleks võinud ju hoopis need teenustasud küsimata jätta. isegi neilt, kes seda ebausaldusväärset teenust kasutama joppavad ja neil, oh seda õnne, äitähh sulle Jeesus,oli au ja õnn langeda osaks olla üks väljavalituist, kel mingil müstilisel ajanihke hetkel õnnestus omad pangaasjad arvuti tagant pangakontorisse lahkumata korda ajada. milleksolid kõik tänavad ja bussipeatused üle Eesti inimesest suuremaid ma-ei-tea-mida kokku lubavaid värviprindis postreid täis kleebitud? miks ei kandnud need lihtsalt hansapanga logo stiilis shriftiga tuntud kuvariekraanilt vastu vahtivat lauset "Tehnilistel põhjustel on väljavõtete tegemine peatatud veerandiks või paariks tunniks! Palume viivituse pärast vabandust"??? Oleks palju ausam reklaam olnud. Sest toode on endiselt toores ehk söödamatu või kui soovite, siis sitt ehk kõlbmatu. Vabandust mai ääs änd joor ool ääss äs vell! Selle slõugan-lause toonist juba õhkub, et kamoon, tropp, mida sa veel ei otsi siit.

TÜÜ-RAA! Ja ma siia posti lihtsalt ei viitsi panna võrdlust U-Netiga, sest U-Net kolgib iga kell ja igas kategoorias Hansapanga weebivärdjat. Alates kasutusmugavusest, loogilisusest, visuaalsest koormamatusest ning lõpetades sellega, et U-Netist on isegi värdjate imperialistide hansapankurite talli makse tegemine minu jaoks tasuta.


Käi konkreetselt KANNI, kuradi hansapank. IME MUNA, nagu pühaba õhtuti soovitab herr Juur. Alati, kui on vaja kasutada netipanka, siis on see maas. tundub et netipank töötabki aint siis kui töötavad ka kontorid, sest kontoris olevad tellerid seda ääri veri eluga riskeerides ka koos hoiavadki. vere, higi ja pisarate hinnaga ning kõigi kümne küünega.

miks fakin kinni aint 15 minti või siis hoobilt paar tundi kohe uljalt? kus on vahepealsed variandid? Et tunni pärast tuleme lõunalt ja kui siis viitsime, siis töötame natuke edasi? Mis kuradi mõttes ei ole sellist funktsiooni nagu filtreeritud väljavõtte võimalus ning selle printimine nupule. näitke saaja konto või nime järgi. u-netis yle 10 aasta sees funktsioon ja rokib jumala korralikult. et sellist asja hansast paberile saada, pead minema kontorisse, laskma teha kõigi tehingute väljavõtte, siis otsima sealt käsitsi üles need tehingud, mida sul on vaja kajastada, siis need kõik eraldi avaldusse kirja panema, et soovid nendel ja nendel kuupäevadel toimunud nende ja nende ülekannete kohta TÕENDIT. Ja siis maksad mingi 25 EEK selle eest, et mingi geelküüntega piff, kes hommikul ilma koristaja abita ei saa arvutitki käima oma laual, teeb paar randmeliigutust, mis eniveis kuuluvad tema töökohustuste hulka, et valmiks siis see niiöelda tähtis TÕEND, millele peab paberkujul saamiseks alles järgmisel päeval järeletulema, mislaadse info U-netist saab iga neljaastane ka ise välja prinditud? mille eest ma maksan, mul tekkib küsimus. mille eest?

rääkimata siis sellest, et mu u-panga kaart maksab 5 eek kuus hooldustasu ja hansa 15. piltlikult maksa kolmekordne hind, et saada tavaline lihtlabane tüng. SITT, ma ütlen veelkord. Kutsun üles loobuma hansapanga ebakvaliteetsest ning taatarbijat eksitavast ja petvast teenusest. Kolige üle Samposse või Ühisesse. Häda pärast kasvõi Nordeasse (ettevaatust - ebamugav ja ühekordselt kasutatavate paroolidega netipank) või Krediidipanka (mõnus elitaarne ja osalt eesti kapitalil baseeruv nishipank). Tulge ainult sealt sitarataste juurest tulema.

FAKK. Ma keen vihast, mitte ei põle!

See ei ole fleim. See on "kuidas küla koerale, nõnda koer külale".

Puhtalt huvi pärast. Kirjutage siia, kas teie olete rahul hansapangaga ja selle e-kanalite töökindlusega või mitte. Teeks siukese uuring-gallupi lugejate seas. Siis on vos populi, vox dei ja isegi inisevad teoloogid on rahul ja saavad rahus oma issameiet ja aamenipobinad edasi mõmiseda. Vohh. Ootan arvamusi.

Edit: möödunud on pool tundi ja paar minutit peale. Endiselt lubatakse mingit müstilist veerandtundi, mis ei ole kunagi toiminud ehk siis järjekordselt eksponeeritakse sulavalet. Väga ebameeldiv ja nilbe.


PS - Ja kes kiibitsejaist sügisel seesinatse kirjutise kohta midagi hakkab kobisema, siis võin ette hoiatada. Ei kavatse midagi eitada, mis siin kirjas. Lihtsalt eided on need, kes siin plogis öeldud ausat tõde välja ei kannata. Tak prosta.

PPS - Keda häiris minu võibolla liialt labane kõnekasutusviis, siisa alati võib kaevata Avliku Sõna Nõukokku või "mõnda instantsi". Laske käia. Teeme kollektiivset pulli õige?

Sildid: , , , ,

5 Comments:

Blogger don Digimon plõksis...

Edit 2: Panka õnnestub siseneda alles öösel kell 01:28. Ilmselt oli virtuaalkontor n-ö inimesi täis või ma ei tea, et pidi sabas seisma, et ka n-ö leti äärde mahutuda. Miks peab inimene enam kui tund aega passima et oma konto väljavõtet näha? Ja seda veel kallil sessiajal niigi hinnas olevast defitsiitsest uneajast?

Mine peppu,ganjabang.

06 juuni, 2008 01:31  
Blogger siks plõksis...

No aga m6tle kui hea, et Eestis pole elektrikatkestusi ja sa saad ikka t2naval sularahaautomaati kasutada.. :D

06 juuni, 2008 13:37  
Anonymous Anonüümne plõksis...

Eero, pakun Sulle deali:
- Sina ei ütle enam kunagi ühtegi kobinat Hansapanga aadressil ja
- mina hüvitan Sulle iga kuu lõpus kõik Sinu ülekanneteks tehtud kuuekroonised ja kahepoolekroonised kümnised.

PS. Püüa sättida oma kontoväljavõtte tegemise aeg väljaspoole päevavahetusprotsessi, st mitte ajavahemikku kell 22-02 sel ajal jooksevad mõned tõepoolest elutähtsad protsessid ning samal ajal teeb pank muuhulgas kogu oma süsteemist backupi. Usu, Sa ei taha, et see tegemata jääks.

PS2. Kui Sa deali vastu võtad siis helista. Ma võin Sind ka õpetada, kuidas teha uues netipangas filtreeritud väljavõtet, et saata mulle õnnelikult info oma teenustasude kohta.

PS3. Sul on praegu reaalne võimalus mitte kanda ülekannetega seotud kulusid. Kui Sa võimaluse kasutamata jätad, siis ära kurda - valik on vabatahtlik.

24 juuni, 2008 15:53  
Blogger don Digimon plõksis...

Austet prl. Jonks!
Kuidas Teiega täpsemalt yhendust saada, et pakutud diili detailide yle läbi rääkida ning kokku leppida. Sest diil on huvitav ja intrigeeriv. Sooviks astuda läbirääkimistesse.

Ent. Teie profiil pole kuigi informatiivne teie pärisisiku ja netiego kokku viimiseks. Ma võin küll kaude eeldada, kellega tegu, ent 100% kindlusega ei julge ka Tallinnas resideeruvatele inimestele helistama hakata (kas panin juba mööda?)... IP-aardressi järgi ma samuti ei saa isikut ja kommi kokku panna hetkel.

Kaua pakkumine jõus on, et saaks selle üle läbi rääkida?

Anna märku oma identiteedist pisut täpsemalt, et saaks privaatselt suhelda, mitte plogi kommide kaudu.

Tervitades,
Don D.

25 juuni, 2008 15:44  
Anonymous Anonüümne plõksis...

Ups, sorry - ma oletasin, et minu meiliaadress kumab kuskilt läbi, aga ei midagi.
Tallinna osas panid täppi ja pakkumine ei aegu.
Maagiline võrrand: Jonks=Jonna.

Räägime järgmisel nädalal, siis ma olen tagasi Eestis, eksju.
Sul mu number on? Tegelikult mind saab kätte ka Mardi numbrilt ;)

26 juuni, 2008 12:34  

Postita kommentaar

<< Home