laupäev, september 16, 2006

week II

no mis ma siis kirjutan teile siia? et kool on alanud akadeemiliselt mitte nii hästi kui oleks lootnud, kuid et äkšõnit jagub rohkem kui sulli ja pauerit?

No teisipäeval, 12. sept oli No-Big-Silence'i laiv klubis Illusioon. Väga hea kontsert, kuigi kevadisele Sadamateatri laivile jäi alla. Koos Nintendoga käisime, pärast käisme veel Att'is ka. Ta polnud oma 4 tudengiaasta jooksul sinna veel jõudnud. No nüüd siis riäliti mehena väisas kohta. Kuidas meeldis - küsige talt endalt... :D Minul oli täielik taikonautika ja Puma efekt üle miljoni aja ja nagu ikka... nescafe, nescafe, nescafe... ikka üks asi viib teiseni ja nii ta läheb. lähemad võitlejad on kursis;)

No ja siis kolmapäeval oli kodukootus träänsikluub ehk ma ei tea mitmes elu 1-kursuse-tutvumispidu. no keeruline oli seal seletada, et mis kursusel ma nüüd ikka käin jne. jne. tore oli mallet ja tiinat näha. üle pika aja rõõm. Ja nentima pidin tõika, et
a) ma ei tundnud peaaegu kedagi (no ok, enamust ei tundnud)
b) ma olin kõige vanem
pidu hakkas lagunema 12 kandis, viimased vaprad lahkusid vist circa 2:30. edasi suundus 4-liikmeline löögirusikas jõmmikõrtsi sööma. tavaline taks. praad ja piivo, siis kotto ää. kuidagi rutiiniks hakkab see jõmmika külastamine muutuma.... hmm... ei tea kas peaks teadlikult hakkama seda piirama? ... hm-hmm.... menetleme ja mõtleme.

Mis siis edasi? No neljapäeval pidin minema paariks tunniks kohvitama, aga see lõppes aixi initseeringul jälle süsteemiga vanake kahe peale piros + sipsik + õll zavvis. terrible. my name is nuklear hangover aka Nuky aka Nuki. Buuu..... aga muidu oli VÄ-GA-TO-RE. Üllatusmeheks oli taaskord Nintendo, kes, kui meie Zavvist lahkumas olime (no mingi udune kell 4 vist:P? anyone?), ilmus nagu nõiaväel maa alt välja, kaks naiskat-ajalootudengineiut käevangus. Ei no mis ma oskan kosta? Respect! Kes palju sööb, see palju jõuab. Vist. Kümme punkti igatahes läheb minu poolt teele. :D

No ja reedel, 15. sept, oli Metsatöll. Sadamateatris. Uskumatult popp ja rahvarohke. Kas ainult haip või ongi folk-metal popp ja noortepärane värk. päris kõva laiv oli. NBS-le jäävad kraadivõrra küll alla minu muusikalise maitse kohaselt, aga muidu oli hää. uskumatult hää. tänud ka don Sofkinile, kes mu välja meelitas, mul nimelt oli plaanis veeta vaikne reedeõhtu kodus enne omikust tööle tõttamist - aga no kus sa sellega. elu on nagu ... oeh. ma ei teagi nescafe vist. siuke magus ja sünteetiline. ja süntesaatorid teevad selle tulemusena hommikuti kakofooniat missugust.

Järgmine nädal on Sin City. CT on ikka eriti kooner, et nad ei viitsi oma veebis TULEVAID üritusi kajastada, inf üleval vaid jooksva nädali prallede kohta ning miskite peosarjade kohta, mis toimusid 3 aastat tagasi. No kas te mäletate viimasest paarist aastast selliseid klassikuid nagu Sport's Cabaret', Diskoteek või ...? Ei mäleta ju... no miks siis lingi alla "üritused" ei võiks koonduda siis ka näiteks "bashment" ja "sin city". ei võta ju tükki küljest. kummagi alla läheb inf korra kuus. miks ma pean suvalises juuksurisalongis vedelevalt suvaliselt käkras flaierilt infot ammutama? või et kui ma panges ja zummis ei käi, siis ma polegi väärt, et informeeritud saada.

Olga.
Aitab teile küll.
Vähem tead, kauem elad.

1 Comments:

Anonymous Anonüümne plõksis...

Aitäh kümne punkti eest! Vähemalt ei kasseerita plogsfääris nende andmise eest kümmet krooni nagu rate.ee-s. Tubli oled igati!
P.S. Arstiteaduskonna endine maja Veski 63 on müügis, paneme rahad kokku?!

16 september, 2006 23:33  

Postita kommentaar

<< Home