esmaspäev, september 11, 2006

nain-vann-vann ja pläku pläku

hädaabi , usas 911 numbrilt. Nagu nende kirjapildis on 11. september... 5 aastat on möödund, kogu meedia pasundab. no kamoon! andke minna, saame aru et see oli yhiskonda shokeeriv laks, aga et seda siiani ja sel määral heroiseeritakse, et eesti meedia seda ommikust saati punnis täis oli... aru ma ei või ja tyri ma ei saa! enne kella 8 juva eesti telekast hommikuprogrammis mingi laliseva väljamaalasele mehele läind eesti klibuntshikuga intervjuu, kes nuttis ja halas et ei suuda filmi flight 93 vaatama minna. kamoon, kamoon...

ei ole ilmas olemas siukest asja nagu supremacy ja superpower. tehti selgeks. kõik. aru ma ei saa, et ma oma aega sellest seletamiseks kulutan. aitab küll. meediast tuleb seda vomitit niigi. ammutage sealt kui soovi on. onju? kes tahab, võib ka pisara poetada.

9 miljonit, 11 inimest - see on siinsetes eesti mastaapides palju kapitaalsem ja kõlainda omavam teema.

edit: ega zombina ikka õhtal targemat teha polnd kui katastroofidokki eestist vaadata. koosolekule loomulikult ei saanud tööl oleku tõttu minna. ardi lubas teisbase NBS pileti ära osta enne koosolekut. 23.15 tagus ta aga cq-s sitakat ja polnd veel jõudnud... omme ka päev, nagu öeldakse...

1 Comments:

Anonymous Anonüümne plõksis...

Piletid said ostetud umbes nii 23.59, olin ise tunnistajaks :P Ja üldse on need praegu minu käes.

12 september, 2006 13:24  

Postita kommentaar

<< Home