kolmapäev, september 06, 2006

nõu kaind ov määdžik

2-3 september olid Maagiku Eesti meistrikad. Lisaks sellele, et ära jäi tänu sellele Tele2GoLive, kuhu ka pilet oli ilusti eelmüügist ostetud ja seoses sellega jäi ära ka kauaoodatud Tallinna-ekskursioon; siis toimus tööpäevade switchimisega mingi eriline kamm, lisaks see et lisakulud... no ühesõnaga, ise olen ka süüdi, et süüdimatu unimüts olen, aga et siiski viimane koht ja judge'ide poolne droppimine toimus - no poleks olnud vaja. Esimesed meistrikad ja täiegi pu*sis! Meeletu hala käib, et vanad mängijad kaovad. No ei maksa siis mingitel kloostritel näkku panna nii palju, krt kui 6 minti pidamist ei ole, siis soovitan soojalt pampersid endale hankida. See üks teatud konkreetne sell igatahes saab enesele igavesex minu poolt külge leibeli "not welcome".

Oomenlikke sõnu kuulsuin ma sellele turnale mineku kohta ning kõik vedas kiiva. Kogemus siiski, järeldusi sellest võin teha milli eest kui mitte rohkem. Rohkem sellel teemal sõna ei võta. Ja palun teil, kes te mu ploogi loete ja teate, mis määgik on, sellel teemal mitte tänitama kukkuda, sest ma võin enesevalitsuse kaotada ja seda jura pole kellelgi vaja. Mis möödas, see möödas.