reede, august 04, 2006

päevakajalist

Saksamaal leiti linnugripi inimesele ohtlikku tüve H5N1 mingis(?) loomaias surnud luigelt.

USA-s kihutasid 200 km kanuudega järjest võidu mingid hullud. auhinnaks ebainimliku pingutuse eest 50 kilo dollareid. Võidumeeste aeg oli 14 tundi 48 minutit ja 25 sekundid. Ebainimliku tempoga sõites tegid juba hallipeaga sellid üle 50 tõmbe minutis...

Tuntud enesevigastaja Andrus Värnik ei stardi järgmisel nädalal Göteborgis kergejõustiku EM-il. Pidas arstiga nõu ja sai sinise lehe. Ega ikka ilma vormita pole mõtet trügima minna. Sipsti! väike vigastus külge ja ongi hea vabandus olemas, miks trennist pole muffigi kasu olnud.

Uus Sprite reklaam seeriast "mina-olen-sprait-sina-oled-janu" imeb ikka vilinal. Seekord sõidetakse itaalia II MS aegset natsikiivrit kandev väiksem sell tsikli külgkorviga kiirenduse pealt otse merekonteineri otsa. sick world! mina joon nüüdsest viina kellukesega. CC Co tooteid võivad minugi poolest nüüd meeliskledes naudelta minust tuimema sotsiaalse närviga tegelased.
* * * * *

Bloog muutub peldikuseinaks juba vaikselt. Eks ma püüan edaspidi mingi kahtlase väärtusega saasta mitte riputada. Ent teisalt jälle ... kui kui bloogis on saast, siis järelikult on igpäevaelus ka saast. Elu peegel. Peaks reedet tähistama sellega, et läheks õhtul peegliga napsitama. Vaatame, kes kelle laualla joob...

* * * * *

Tänud Nipitirile, kes saatis mulle ammuoodatud fotod. Ma võlgu ei jää - oota mingit üllatust!