reede, august 04, 2006

august - plaadivahetuskuu!

Ei, käes pole mitte järgmine sampo panga reklaan kampaania, et "ditch one bitch for another one". käes on plaadivahetuskuu, ehk siis ma tahan teie kõigi käest hästi palju muusikat kokku laenata ja siis jälle selle teile tagasi tuua. Näiteks et te annate mulle kastitäie cd-plaate oma fonoteegist ja siis ma kuulan neid hoolega ja ei tee mitte ühtegi piraatkoopiat ja siis toon teile kõik ilusti tagasi. nii et palun ärge olege pehased, kui ma teid tüütama hakkan, et palun andke head mussi. hakake parem varakult sortima, sest iial ei või teada, millal öö katva varju all ma teie ukse taha jõuan ning puidust uksele langeb kolm õõvastavat ning vaikses augustiöös õõnsalt vastu kajavat koputust...

ja loomulikult ei keela teil endil keegi toredat paketti kokku panna ja ilusti nööriga kimpu pakendada, et see mind juba ees ootaks, kui ma tulen... andke teada kõiki moodsaid ja mitte nii moodsaid suhtluskanaleid pidi... teenite sellega meeletuid preemiapunkte selles pagana pugejalikus ilmas. rohkem kui arvata oskate;)

Samas luban iseendale, emale, Jeebusele ja Vanapagan veel teab kellele, et kõik inimestelt laenatud plaadid või neile kingiks mõeldud kettad toimetan kah augusti kuu jooksul laiali... Piiss! Stay Tuned! Septembrist alustab tööd Reactorfactory ning oktoobrist läheb käiku minu ja Tinxu plaadiprojekt esialgse koodminega "Music-4-Masses" (mjuusik-foo-maasis). Musoon inimesteni. Teate küll. Kunst kuulub rahvale.