kolmapäev, juuli 19, 2006

mõista-mõista, mis see on! (183.)

"Mõista-mõista, mis see on?"

Mari-Liis Alaküla, Lüüli Allas, Natalija Arlan, Darja Atamanenko, Evgeniya Bagdasarova, Denis Belitskin, Karmen Kapp, Ksenia Labonarskaja, Renate Leesmaa, Katrin Midri, Jevgenia Molodtsova, Marta Must, Kaisa Saukas, Julia Savenkova, Anna Sima¨ko, Jekaterina Skromnova, Liidia Smirnova, Liina Soonvald, Anna Starovoitova, Jevgeni Säkki, Irina Tarassova, Merje Uppin, Kaidi Vako, Mari-Leen Varendi, Mart Vestli, Anna Šarkova ja mina.

"Aga see on TÜ proviisoriõppesse vastuvõetute nimekiri 18. juuni seisuga AD 2006 kell 16:00." Ja mina olen 1/27. Vist. Jee! Vist.

"Aga mis nimekiri siis see veel on?"
Kaidi Ambos, Liia Feoktistova, Olga Genno, Sergei Jegorovtsev, Liisa Juul, Alesja Krupskaja, Mihkel Kõiv, Henri Lepp, Jevgenija Matvejeva, Dmitri Momotov, Margus Mänd, Anna Penkina, Kristina Predbannikova, Berit Priks, Kersti Russak, Anton Strižkov, Karl Tomberg, Anna Veressinina, Inga Viilmann, Alina Zaitseva, Kristina Zaitseva ja jälle mina-mina-mina!
"Aga vot nemad tulevad ka õppima seda sama asja." Ainult et raske rahhi eest. Kolmkümmend kilo aastas. Spuuki. Kui nad ikka tulevad. No küll mõni ikka tuleb.

Loodetavasti aga jätkan mina oma pooleli jäänud rada kolmandalt aastalt ning ei pea kõike nullist alustama. Pöidlad pihku nüüd. Muidu läheks ikka väga karmiks et seitse on läinud ja viis tuleb juurde. See tähendaks ikka masendavat rekordit. Okei, dekaad ... nooh seda võib ju vaadelda kui kahte viisaastakut ülestikku ehk duubeldatud õpiaega, kuid kuraditosin aasta... jap, see oleks vist isegi minusuguse lohe jaoks liig mis liig. Nagu teine keskharidus või midagi taolist. Ei-ei, tuleb ikka ennast kokku ja käsile võtta ning üritada tekitada selline asjade soodne seis, et saaks jätkata ikka ekvaatorilt.