neljapäev, juuli 06, 2006

HF 1 & HF 2 (179.)

Et siis finaalis on Itaalia ja Prantsusmaa. Kes peale alagruppide lõppu oleks võinud nii arvata...? Me not. Pall on ümmargune. Eks siis näis, kes lohutuspriizi ehk pronksplönni kaela korjan, kellele kõige mõttetun ehk hõbemedal jääb ning kes kuldgloobusega kotto põrutavad.

Panustan ennustuses järgmist edetabelit:
1) Itaalia
2) Prantsusmaa
3) Saksamaa
4) Portugal

Ja kui Henry suudab lüüa 2 või rohkem väravat, siis olen ma akorgide ennustusvõistlusel parima väravalööja pihta ennustanud. Maiääs need Ronaldod, Ronaldinhod ja Crouchid! Black power. Prantslaste mansas on kolm valget musketäri, ülejäänud on kõik alzheeria ja senegali mudakoonude import!

------------

Edit. Mis ühendab neegreid ja homisid? Mõlemad mängivad sinises...

1 Comments:

Blogger don Digimon plõksis...

Tyra ma aru ei saa miks mul ikka viimane hetk oli vaja Portugalile panna. Oma vits peksab ja ise olen jobu!

11 juuli, 2006 15:57  

Postita kommentaar

<< Home