kolmapäev, märts 15, 2006

j.m.k.e. - 20 aastat väsimatut poliit-muusikat

jah. midagi pole öelda. elukogemus maksab. sulni rahuga sõitis j.m.k.e. üle EMK esimeses veerandfinaalis üle Elavast Legendist, "oi kui ilusa poisiga" Terminaatori-kloonist. mul ei ole midagi öelda. lihtsale ei ole. see mida ma olen üritanud end ümbritsevatele inimestele selgeks teha aastast 1994 hakkab vist vaikselt ka massidesse jõudma ning selgeks saama. või siis näitab väga andunud ja monoliitselt organiseeritud fännibaasi. ja ei saa lisamata jätta, et j.m.k.e. töötlus Inese loost "15 magamata ööd" on minu isiklikus AastaHiti tabliitsas raudbetoon esikümnes kui mitte esikolmikus. kellel võimalik, vaadake kordussaadet. kindla peale!

j.m.k.e. laulusõnade poliitilisusest ning nende headusest siin postis ei pajata. seda teavad niigi kõik ise. selle posti point oli väljendada positiivset emotsiooni selle üle, et klassikud traadibändide massilise skene-vallutamisest hoolimata roklivad ning upitasid end suhteliselt lõdva randmega 4 Eesti parima bändi hulka. Vähemalt saate tegijate poolt tehtud selektsiooni silmas pidades, mis tegelikult nii väga nõrk ei olegi. hoolimata sellest, et nn. "pool-kuulsaid" bände on tänavu rohkesti osalemas.

mis ma siin ikka pläkutan ja pajatan. ma lähen parem ja asjatan, siis jõuab (teine exemplar juba) ehk superstaaride viimasest plaadist mu plaadimasinasse ja plaadimasin ehk isegi siis juba töötab. kui remondimehed remondid remonditud saavad ja siis minu ronti remontima asuvad.

Pff-Pff - kui nüüd kuskilt kukuks sülle ka veel EMA gala-kontserdi pileti, siis ei saakski märtsi täitsa pekki läinud kuuks lugeda. kuigi see inimene, kes lubas depeche'it ja siis valelikult alt hüppas, suutis ikka täiega talastada kogu mu usku inimestesse ja nende headusesse. aeg ja inimesed sinu ümber ravivad kõik haavad.