teisipäev, veebruar 14, 2006

reede, 17.02

Esialgsete plaanide kohaselt on reedene staap Tallinnas, epitsentriga Weizenbergi uulitsal. sünoptikud ennustavad ka Marksoo esinemist tollel õhtul tolles kohas. Loodetavasti saan ikka 20.30 bussile pileti et kella 23ks linna laekuda ja pool tundi enne südaööd Tallinna konvendis kohal olla. Loodetavasti peavad ka kohalikud vastu ja ei lähe tavalist rada pidi ehk siis kõrtsutuuritama. Seega ei ole ma Tarus kossu mängimas ega ka teeõhtul. Elu ongi ebaõiglane.

Ja siis vutt-vutt laupäeva hoomikul ENL-i Talvelaagrisse. Hardcore ma ütlen. Millal on aega enda jaoks ja et inimese moodi elada, ilma tormlemiseta, ilma pingeteta tööl, ilma seebiooperita eraelus? Oh, kaunis hetk, veel viibi sa; ja kunagi sa tule tagasi - sind ootan ma!

1 Comments:

Blogger don Digimon plõksis...

Yay!
Häppi häppi džoi džoi.
Töö õnnestus ära surada. Ausa palgaraha eest loomulikult, aga selle võrra jõuan varem Tallinna - kui ma just sisse ei maga, sest kuri tung on tuttu minna. Tegelikult on ju asi nii, et tänane öö jäi täitsa vahele, nii et ma ei kujuta ette kuidas ma koos Marksooga täna hilisõhtul siis Tallinna pilbastama asun... kas tuleb kiire lõpp või lõputu õudus, mis tähendab maha kantud nädalavahetust, sest tuumapohmell tundub viimasel ajal ilma 1 g aspiriini ja lebamise ning 8-9 tunni uneta võidetamatu olevat.

Samas sai ju Marksooga kokku lepitud, et meenutame vanu R.d.C. aegu ... seega projekt "kaine Reede" lükkub vähemalt nädala - kui mitte kaks - edasi.

C'est la vie!

Gott mit uns!

17 veebruar, 2006 07:30  

Postita kommentaar

<< Home