pühapäev, detsember 25, 2005

week 51 - tööl

Esmaspäev, 19.12.05
Valimiskoosolek korbis. Mõned üllatused, aga mitte palju. Venis õhtukene jälle pikale, tundub et 4 filmi on ikka liiga palju korraga minu jaoks. Eriti arvestades seda, et viimane lõppes alles kell 7 hommikul. Brr... ja kell 16 tuli juba triksis-traksis tööl olla.
Teispiäev, 20.12.05
Pohmelliga on tööl paha olla. Õnneks tõi Kallip mu kell 14 koju nii et sain enne tööle tõttamist ikka homikusöögi kah ära manustada.
Kolmapäev, 21.12.2005

Neljapäev, 22.12.2005

Reede, 23.12.2005

Laupäev, 24.12.2005


Pühapäev, 25.12.2005

Uinusin kell kümme midagi ja ärkasin kell pool kolm. Sõin ja vaatasin "Blues Brothersi" lõpu ära. Krt, jälle üks hea film, mida ma tervenisti pole ära näinud. No ja siis et kuna 8-ks vaja tööle taikoda ja uni oli läinud ja täis kõhuga pole ka soovitatav magama minna, siis lugesin oma postkastidest jõulutervitusi. Ja lugesin lõpuni ära Siim Veskimehe "Kuu Ordu". Päris hea raamat. Ulme. Eesti kohta ikka hirmus "klots"/"tellis" [488 lk], kuid sisu poolest täitsa hüva kraam. Julgen soovitada! Kirjastus Fantaasia A.D. 2003.

1 Comments:

Blogger kidari plõksis...

"Sõin ja vaatasin "Blues Brothersi" lõpu ära. Krt, jälle üks hea film, mida ma tervenisti pole ära näinud."

Oi. See on ju kyll hea film. Aga ise olen ka seda vaid jupikaupa näinud. :( Mõelda, ma olen selles linnas viibinud, nende majade ja õhuraudteede vahetus läheduses, selle muusika ja melu sees, ja film on ikka veel nagu shveitsi juust. Mõtlen selle konvendis vaatamise peale.

"No ja siis et kuna 8-ks vaja tööle taikoda ja uni oli läinud ja täis kõhuga pole ka soovitatav magama minna, siis lugesin oma postkastidest jõulutervitusi."

Näed siis. Mina meili teel neid saata ei tihka, millegipärast on alati tunne, et kõigil need postkastid niikuinii uputavad neist lalisevatest/hyplevatest kaardikestest. Aga siinkohal surun sulle yhe piparkoogi pihku, mille peal on helerohelise glasuuriga "Head Uut!" (sest jõulud on ju ometi läbi) kirjas. Võta heaks.

"Ja lugesin lõpuni ära Siim Veskimehe "Kuu Ordu". Päris hea raamat. Ulme. Eesti kohta ikka hirmus "klots"/"tellis" [488 lk], kuid sisu poolest täitsa hüva kraam. Julgen soovitada! Kirjastus Fantaasia A.D. 2003."

Võtan omaks, et olen selle raamatu yhe korra raamatukogust võtnud. Aga lugeda ei jaksanud. Koolid/tööd/värgid. Silm vajus enne kinni, kui kaaned lahti sain. Aga ma võtan end kokku ;)

Jällenägemiseni. :)

27 detsember, 2005 00:01  

Postita kommentaar

<< Home