teisipäev, detsember 20, 2005

week 50 - Tallinn (12-18.12.05)

Esmaspäev. 12.12.05
Tallinn. ENL-i NPN-i esindajate koosolek kell 18.00 kontoris. Õnneks ei pea otse teki alt taksosse hüppama, et siis bussijaama kihutada. Teoorias. Tegelikult just nii enam-vähem juhtuski. Peaaegu.
Teisipäev. 13.12.05
Ärkan kontoris diivanil. Õhtul. On pime. Ja paha on ka. Sõidan tagasi Tartu, et konvendist läbi lipata ja oma värvivara tagasi saada ja siis kohe koju puhkama minna. Aga kus sa sellega. Sai hakatud ak! pojaga napsu võtma ja asi lõppes hommikul kell 7 alles.
Kolmapäev. 14.12.05
Uskumatu, aga ma olen Tartus!!!
Kõlab rõõmustavalt?Arvate, jah? Ei, tegelikult mitte. Ärkan umbes tund enne TÜRS-i koosolekut tuumapohmelliga*. Anne Citys. Jesus Christ! ja Oh my God!
Ma vihkan oma maksa. Ikka tõeliselt. Vist. Ei tea kas selle pärast et ta mul on ja ma teda üritan purustada või siis selle pärast et ta ei funka enam nii nagu 8 aastat tagasi. Ma ise ka ei ole veel selgusele jõudnud, kumb variant kehtib. Ja korisevat magu. [ei - maohaavu mul ei ole, kui te seda teada tahtsite... :D]
Vean ennast põllu peale (=Nooruse 1) koosolekule. Jõuan täpselt õigeks ajaks. Koosolek on küll sisukas ja konstruktiivne, aga 1,5 tundi tühja kõhuga "õuver hängida"* (loe: pohmelliga sõdida) pole just üks mu meelistegevusi. Oh, Good! jääb veelkord ohata...
Neljapäev. 15.12.05
Kas nagu Tanel padari lõbus rokkluguu? Ei. Paraku.
NPN-i koosolek kell 14.00. See tähendab, et Tartust tuleb startida eriti vara. Mis on paha. Sest mu nädala- ja päevarezhiim on j ä l l e segamini. Koosolek kestis pea 17.00-ni. Mis iseenesest on hea, sest sai mõnedes asjades ka selgust.
Pärast käisime "....................."-s söömas. Kõige odavam praad oli 119 EEK. "Hey it's Tallinn, it's normal" - kehitan õlgu ja mõtlen mis siis ikka. Aga jumal karistas ära - jättis mind ilma magustoidust ja kolmandast õllest. Õhtu lõpetan Tallinna konvendi jõulupeol, mis oli väga tore tegelikult. Kõigile kriitiliselt meelestet tartlastele soovitan Tallinna üritustest võimaluse korral rohkem osa võtta. Sulatab jääd.
Reede. 16.12.05
NPN-i ENL-i poolsete esindahjate kohtumine Eurppoa Noortefoorumi esindajatega.
Enne seda sain üle pika aja isaga kokku. Tegime ühed latted. Ja siis oligi aeg juba koosolekule lipata. Kuhu ma muidugi hilinesin, sest elus ona aega alti ühe suitsu jaoks......
blaah. Another day with a nuke-head* (loe: tuumapohmell).
....
Laupäev. 17.12.05
ENL-i jõulupidu. Kontoris. Tore. "Jää-Aeg" dvd-lt Tallinna konvendis. Ka tore. Siis oli kell jälle liiga palju ja kõik läksid ära koju. See ei olnud tore.
Pühapäev. 18.12.05
Tagasi Tartus. Olen sunnitud minema teate-ise-kuhu**, sest jälle on koos eelmise priimusega ** kaotsis pumbaruumi** võtit. Sellest saab alguse üks järjekordne tore sündmuste ahel ja mõnus porteriga vägikaikavedu - et kumb jääb peale. Lepime kella 3 kandis viiki:)
-----------------
* - loete kunagi minu sälangi tõlkivast sõnaraamatust
** - spets-sõnad. kes aru ei saand, siis need ei pidanudki aru saama, millest jutt. siseasjad.