neljapäev, jaanuar 03, 2008

hua

head uut k6igile kallitele kaasteelistele.
ma ei taha röövida sõnu hiljuti lahkunud Jaan Krossi suust, kuid ootan k6iki kalleid inimesi ehk kaasteelisi laupäeval, 5. jaanuaril rahva tungival nõudmisel toimuvale minu syntari tähistamise festivalile, mis toimub ilmselt (ning nyydseks siis tänavu ka ilmselgelt) vaid tänu sellele, et mu ymber olevad kaugemad ja lähemad kallid nõuavad seda. Vox populi, vox dei. Minul pole enam midagi lisada. uuest aastast rohkem vaikust ehk? Pmst, kõik kes teavad mind ja teavad, kuhu tulla, laubal, siis olete oodat punkt 20 õhtul. 20.15 on avasõnad ja siis algab iga-aastane möll, mis igavikku tänavuselt viib meid kõiki siit... hilinejatele menetlen karistusatraktsiooni, sest ma ei viitsi 3,5 tundi järjepanu ukse vahet joosta, et voore hilinejaid vastu võtta isiklikult ukse pääl, keel hamaste vahel lontis ja esimese peo-joogi järele ihalemas nagu suvisel kuumarabandusse lämbuval saksa lambakoeral. eksole ju m6istetav soov. lihtne, lööv ja väikene.

kui tulete, v6tke yten Baltmaani, Kaupsi-maja või Apollo kinkekaart.
ehk ma'i tia kes kyll väitis exlikult, et 6nnelikuks siis ma saan:P
aga nii see olgu, sest muidu poleks kõik vist okk.

Sildid: , , ,