kolmapäev, detsember 19, 2007

la haine

Oih, kuidas ma vihkan j6ule. 6nneks on see katrastoofi aeg alles m66dukalt kaugel, tervelt selle n2dala l6puni ei pea miskit nagu ette v6tma, aga esmasp2evast kolmap2evani j2rgmine n2dal t6otab tulkla küll terrror. Terroor. TERRORÄÄÄÄRAGRSH. Api, ma ei v6i, mul tekkib allergia igal aastal seda punaseuputust ja osturallimist isegi eemalt j2lgides. T2navune aasta on veel ska ses m6ttes extreemne, et:
a) ma ei ole j6ulu ajal tööl (seega ma ei oska midagi ette v6tta)
b) mind on rohkem kui ühesse kohasse j6uluks külla kutsutud.
Iseenesest väga tore, nummi ja söpö, ent j6ul ei ole ikka minu teema. Demn.
Kuues jaanuar on r66mupäev, siis saavad kuused endale leegid otsa.
Born in the cleansing fire, v6iks resümeerida.
T2nan muidugi kutsujaid lahkesti kutsete eest, ja ma olen nende eest ybert2nulik tegelikult, aga ma kardan, et ma ei saa neist yhtki vastu v6tta, sest ma olen sellest j6ulu tingel tangelist nii n2rvis, et must poleks m6istlikku kaaslast ega seltskonda. ma parem istun kodus ja n2rin omaette olles kyysi piparkookide asemel. ja loen raamatut, mida ma juba yle n2dala pole saand mahti lugeda. ja k6ika ajalehed loen ka l2bi. ma suren infon2lga yhes6naga, sest olen olnud aktiivse suhtlusae orbiidilt suhteliselt maas.

Aga ikkagi. Phuck the iksmäss ja kui kuskil punast ja karda n2ete, siis yritage see kuidagi enne elimmineerida kui see okserefleksi tekitab, mis v6ib teid kergelt teise ilma l2kitada.

Maailmarahu! Lumi v6iks maha tulla.

Sildid: , ,