kolmapäev, jaanuar 23, 2008

a.e.g.l.a.n.e.a.e.g.l.a.n.e.kiirekiire

Nagu nii frikin kiire on igasugu asjade orgunnimisega ühe teatava 90. synnipäeva lähenedes. Siinkohal ei pidand silmas EW 90. See tuleb veel ka kuidagi veebruari lõpus edukalt maha pidada. Lisaks sellelele on veel kooliasjad ka suhteliselt ripakil ja neile tuleb nyyd forza tempoga tähelepanu pöörama hakata, muidu on kellad, ja mitte teps kirikus. Brr... ilmad ka nii rõvedad, eile hakkas lumelörtsi sadama ja täna on suht nilbu ilm. Vaja hulult möllata ja koristada ja Kilukasse kimada, reedel aga juba peod peal. Mõned paberid vormistada ja yks megapikk protokas koostada ja siis läheb hulluks vaidluseks juriidilise dokumentatsiooni paikarihtimisel. Hell of a January. Kui selle kõige taustal õnnestub kasvõi yks eksam tehtud saada enne veebruarikuu kukkumist, siis mina olen kyll omadega rahul. Enam vähem ja tiba. Veebruarist saab alguse tandem töö-kool. Esialgu veel vara avaldada, mis projektidega tegu, aga käiku nad lähevad. Et siis arvestage minu veelgi vähesema figureerimisega orbiidil kui sygise jooksul, mida vist tegelikult võrreldes varasema aja ja aastatega oli ka ikka õige kasinalt. Nyyd aga tagasi orgunnipunnima. Kuhu ja kelle seltsis ma kõik oma aja olen maha passinud? Ahh? Vaid ytelge mulle!

Mis silmist, see sydamest? Elame-näeme!

Sildid:

2 Comments:

Blogger fant3 plõksis...

Tead, ma kasutan Londoni-tehnikat, kus vahetevahel tuleb s6pradega kokkusaamiseks mitu kuud ette bookida ja ytlen, et sa endale m2rkmikusse aprilli teisele v6i kolmandale n2dalale yhe kohvikusessiooni kirja paneksid. Tartus eelistatavalt aga vb hoopis seal va "kilulinnas"

maarja

23 jaanuar, 2008 18:11  
Blogger don Digimon plõksis...

saab tehtud!
kohe topelt.
ärajäänd jõulu eest kah;)

31 jaanuar, 2008 15:19  

Postita kommentaar

<< Home