esmaspäev, juuli 31, 2006

king Ubu

Nii. Kuningas Ubu. Kiltsi lennuväli, Haapsalu lähistel. Paraku töö tõttu mul jäi seal käimata, aga see, mis ma olen sõprade-tuttavate elamustest kuulnud, vaid kinnitab seda mu eeldust, et tegu oli supertükiga. Uus level eesti teatrimaastikul. Vast ongi see Teatriaasta2006 tipuks. Muu sinna ligi vist ei küüni. Kuigi ei saa 100% väita, sest oma silma ehk kuningaga pole ju seda kaeda saanud.

Mõned lingid asja kohta. Originaaltekst on kättesaadav siit. Eestikeelne lavastuse tekst on kängitset aga siia. Tseki ka Ubu Bloogi. Sisaldab eneses ka mp3-sid. Booyakah!

Teatrivaba suvi mul, loodan aga et mitte teil! Kultuur kuulub rahvale, summerid ja festarid aga pööblile. The red or blue pill? Choose life? I choose electronica! Usually...

paradox: ubwfatc, nagu Ubu fact, kuid siiski mitte päris...