neljapäev, juuli 27, 2006

eesti-eri vs hiphop vs elektroonika

täna on eesti muusika eri, eile ja üleeile käiasin ainult uust eesti träänsitalente ja Jeff Millsi. Kopp sai ette. see et see totter sang oskab empe3 mängida on ikka uskumatult hea fiitshö. päeva juhatas sisse jmke viimane album, siis aga lendas peale arhiiviketas, kust jutti tuli ette mängimisele 8 tuberkuloitedi albumit (). vahelduseks cypress hilli klassikuid "black sunday" & "till death do us part" ja siis tagasi arhiivide sügavusse kauavaikinud ketaste manu eestimaiseid biite kuulama. ja nii õhtul 20-ni välja. nii pole sel tööl käimisel väga vigagi. ma ei saa aru, miks ma enne aint seepi vahtisin telekast ja blooge netist, selle asemel kõrvu musoonikal lasta paitada ja millegi asjalikumaga (kas siis neti kammimine või lugemine) tegeleda? vastust teab vaid tuul lageda välja peal...

***

Tervitused ka ko-hängerile ja kaasa-võitlejale Nintendole, kes sukeldus eesti riäliti-maailma ja esialgu pidada asjaga rahul ja või sees olema. aint et see info liikumine on ikka väga veider - seda ütles mulle minu ema, kes omakorda kuulis seda minu õelt. vot kuidas infovõrgustik töötab. nagu kulutuli ja külauudis.

***

võib-olla peaks hoopiski natuke veel klassikuid kuulatlema - on täitsa olemas Wu Tang Clan'i "Enter The Wu Tang (36 Chambers)"... kas te lapsed veel mäletate seda aega kui see välja tuli? Mäletate? Osad teist olid siis veel sipukates ning kätkisse kängitset, kuna peale "jee-jee" ja tabalise imikulalina ei osanud te suust midagi välja ajada. Või kui, siis vahel ema poolt sisse söödetud beebitoitu ja piima. Yaah. Booyakah!


***

järgmine nädal kisub kohe vägisi Maasika avapeole, kus yles astuvad eheda Sound System'iga varustet väga kogenud mustad ja valged mehed Rootsimaa pealinnast - vennaskonnal nimeks Trinity Sound System ja muusikalist kogemust kuhjaga ja rohkem kui rubla eest. pilet küll 100 rahhi, aga ma arvan et see investment on seda väärt.
jääb veel vaid minekuks crew moodustada, sest enamus Tartu orbiitomone bitshivad ja kardavad, et tegu on mingi vanainimeste kohaga. eks paista, kuid mina ei oleks nii negatiivse eelmeelestatusega. tuleb ikka avatud olla kõigele uuele ning üles näidata ultratolerantsi, isegi siis kui asjad ideaalist kaugel... minu hästi ebaprofessionaalne arvamus on, et sellest saab - esialgu kindlasti, ja edaspidi ka kui midagi jälle ära ei käkita nagu Club21-ga - popp ja super koht, mis sööb osa klientuuri ära nii Atlantise StarCafelt, CT-lt ja Illukalt. Definitly!