laupäev, märts 18, 2006

väiksed asjad, mis ajavad närvi

need on sellised pisikesed pabulamoodi värgendused või seigad või situatsioonid või siis inimesed/inimsuhted, mis kohe ajavad närvi. no ja ma ei tea miks küll. hetkel on pain see, et ma ikkagi ei oska piisavalt hästi öelda "ei" ning ei suuda kinni pidada seatud eesmärkidest. näiteks kaks reedet jutti pole kluppi jõudnud, kuigi sai eesmärk säätud.

keelatud viljad pidada olema need kõige magusamad. aga kas ikka on? andke tagasisisdet - kinnitage või lükake ümber... viva la Venezuela!

5 Comments:

Blogger lalione plõksis...

Fenomenaalne:)
Kes teisele ütleb, see ise on:P
Next seria?

20 märts, 2006 00:17  
Blogger don Digimon plõksis...

mina ikka minimalismi nii häste ei valda. Ehk kommentaarite pisut pikasõnalisemalt?

20 märts, 2006 18:26  
Blogger kidari plõksis...

te olete "võta yks ja viska teist" :D -
täiesti uskumatud tyybid.
head (päikselist) kevade algust sellegipoolest!

20 märts, 2006 21:45  
Blogger lalione plõksis...

Hmm..ma olen siiani ühes isikus, pole põhjust teietada;)

See kommentaariaken on tuliste kõnede jaoks liiga ahas.
Ma arendaks hea meelega oraatorivõimeid:)

21 märts, 2006 12:54  
Blogger don Digimon plõksis...

häh. viisakus pidada positiivne olema. järelikult on positiivsus negatiivne nähe?

hmm... oraatoriv6imed... mnjahh. Ei kommentaari. Ja Trt-Rpl distantsil ei pruugi hääl edukalt kanduda ja vastuvõtja kõrvad selgelt kuulda. Seega eelistaks valemit "paber kannatab kõike" tänapäevasemas versiooni ehk siis et sodige aga veekindla markeriga julgesti minu virtuaalse lifti/poksisaali seinale.

seega shoot! ma ootan. aga mitte lõpmata kaua.

28 märts, 2006 06:24  

Postita kommentaar

<< Home