esmaspäev, oktoober 24, 2005

Sitt päev, sinine esmaspäev

Jee... again üks esmaspäev. Peale 36 tundi tööl lähed konventi koosolekule, kus sulle kõik sisse sõidavad. Enne seda on su lemmikneiu toru hargile visanud ja kui sa uuesti ta telefoni otsa saad, siis ei ole tal aega... sounds like an ordinary day? Ja õhtuses kõnes lõpetatakse teemad ära nagu noaga ja soovitatakse minna üleväsimust välja magama... Hau faa kän ju gõu?

Ja siis lõppeb see ikaldunud päev suurepärase uudisega, et sind on valitud akadeemiliseks isaks...

Lõpp hea kõik hea. Homme on vast parem päev.

2 Comments:

Blogger don Digimon plõksis...

tegelt ma ikka olen blogind oma 37-päevasest joomast-puhkusest peale.
vahepeal tuli paus sisse septembris.
ei ole alati ju netti käepärast - augustis ja septembris konvendis oli ju ka nett maas, nii et tehnilistest põhjustest tingit tagasilöögid.
aga eks ma püüa end parandada.
ja tegelt on vahel tunne, et mis ma seda hala ikka siia netti üles riputan. viginat ja virinat niigi kogu ilm täis ja ega ma ise ka vähe just ei hädalda IRL-s. ja ega seda blogi aadressi palju ei teata ka - mis ma siis rikun nende vähestegi tuju, kes aeg-ajalt viitsivad pilgu peale visata.
Tak vot.
Kohtume konvendis:)

25 oktoober, 2005 18:49  
Blogger kidari plõksis...

hm. ei. tegelikult on tore sind siit leida. :)
et inimeste patud lähevad nendeni ringiga tagasi, see sind ka vist kuigivõrd ei lohuta. kuigi võiks.
õnned poja puhul, varsti saame ka tema tantsuoskuse teada ;) (neljapäeval vist juba kogunisti ..)
ja kui väga kylmaks kisub väljas nende põrgutuulte käes, siis Krooksu teed jooma ei ole kaugele minna. vms.

25 oktoober, 2005 20:14  

Postita kommentaar

<< Home