reede, juuli 22, 2005

superhitt aastast 2005

sel kevadel, või oli see siis varakevad või talve lõpp... igatahes, mis vahet seal on. Avastasin enese jaoks uue superhiti. Korbimehed teavad juba ammu ja nii mõnelgi on üle visanud see, et ma seda hitile kohaselt võibolla ehk liialt tihti ekspluateerin. Kuid minu motoks on see, et "head muusikat ei ole kunagi liiga palju"! Siinkohal siis mu tänavuse lemmikloo "Lepalind" autentsed sõnad. Printige välja ja laulge kaasa, kusiganes te ka ei viibiks!

Lenda, lenda, lepalind!
Viimast korda palun sind,
lenda üle suure laia vee,
lenda sinna, kus mu kallike!
Jah, kallike!

Lenda kiirel lennul sa,
teda mu poolt tervita!
Kui ta küsib, küsib, mis ma teen,
ütle, et ta järel igatsen!
Jah, igatsen!

Ütle, et ta ei kurvastaks,
ütle, et ta nutma'i jääks!
Ehk küll kaugel, kaugel viibin ma,
tulen tagasi sealt võitjana!
Jah, võitjana!

Sinu silmad on kui öö,
ära õnnetuks mind tee!
Nõnda laulis väike lepalind,
kui ta tervitas, mu kallim, Sind!
Jah, kallim sind!