teisipäev, veebruar 16, 2010

Tagasisidest

siin on viimasel ajal hulgaliselt tulnud tagasisidet minu persooni suhtes. ja on ka ette heidetud, et neil vähestel hetkedel, kui ma netti sattun, ei suuda ma kõiki epic fail'e siia kirja panna ning et rahvas januneb seikluste kirjelduste järele, millesse ma kogu aeg sattun.
tragöödia põhjus on lihtne - netis olen nii harva, et ei jõua peale oma postkastipuhastamise eriti midagi enam kirjutada. on kas aeg edasi kruiisida või loetud minutid raali taga lõppenud. semestri käivitumisega loodetavasti need mured natuke leevenevad, ent mingit suur ja murrangulist progressi ei saa ma paari päeva perspektiivis lubada. sest ainsamad kohad, kust ma netti sattun on Libut, Mustamäe ja Kadriorg.
ja üldse püüan ma vähem lubada. nii teistele kui endale. siis on feili vähem.
tänud aga nädalavahetusel kohatud sõpradele, kes andsid ausat tagasisidet, mitte ei tegelend kiipsmailimisega. respekt selle eest!

Sildid: , ,