teisipäev, jaanuar 12, 2010

740 - täna

Täna ma sain aru, et inimesed ei ole ilusad ja head. Ei saaks just öelda, et mu silmad rebenesid avali, ent nad natuke ikka lahti poole läksid küll. Siis ma sain täna pahaseks osade asjade peale. Siis ma mõistsin, et mõned asjad on mädamad kui arvata võis. [Kala hakkab mädanema peast, aga roogitakse sabast...] Ja siis ma käisin täna esimest korda elus Emajõe jää peal ja siis ma käisin täna kaks korda Kesklinnas -20 kraadiga jalutamas. Sellest vol.2 võttis aega koos Krooksu teega umbes 2,5 tundi. Ja siis ma tutvustasin inimesele jalutuskäigu raames skulptuuri "Meelis & Vjatško", mille olemasolust Tartus Toome nõlvade servadel tal aimugi ei olnud... idüll raisk. Kas võibki olla, et elu on ilus nagu lumeingel? Kus on konks? Kus on tõrvatilk?

Sildid: , , ,