reede, juuni 19, 2009

sPUUKi

Viimaselt metsajooksult õnnestus puuk sebida. Oh seda ikaldust, kui ma teda siis oma paksu kere küljest üritasin ära kakkuda, siis juhtus loomulikult see ainuvõimalik äpardus, et pea jäi sisse. Nüüd on hirmus lilla laik ja räma põletik selle koha peal. Peaks vist arstile kobima ja laskma vereproovid teha. Junõu, ma ju vaktsineerimata entsefaliidi vastu. Ja siis see borrelioosi oht ka veel. Vahel ikka kohe ei vea. Peaks randa võrku minema toksima hoopis, et sportlikku vormi edendada. Eks näis. Mis ilm teeb ja kuidas ajaga lood on.
Ja kui kõik läheb plaanipäraselt, siis saan oma esimese Põhja-Eesti orienteerumisetapi 25. juunil kirja Andineeme kaardilt, Sõitme etapilt:) Aga eks seda menetleb veel. Sõltub, mis on uue nädala seisud finantside ja logistika osas. Tahtmine ja soov on suur, aga reaalsus ei tule alati järele. Nuvott.

Sildid: ,

1 Comments:

Blogger r2ndrott plõksis...

Oh jah. Nii on, et entsefaliidivaktsiini eest küsitakse rämedat pappi. Aastal 2004 oli papp räme, nii 300 raha ringis. Praegu on veel hullem, 475 vist oli. Lasin end torkida Lääne-Tallinna KH hoones. Zuts ja valmis. Seda pean muidugi mainima, et Tartu perearstid on eranditult m****d. Ei tahaks nii koledasti küll naisterahvaste kohta öelda, aga mis teha. Sest et vaktsiinikaardist ei pajatanud nad aastal 2004 mulle halligi. Ja nüüd ma ei teagi, mitu zutsu mulle täpselt puugi vastu tehtud on. Kollase kaardi saingi alles nüüd tublilt Põhja-Eesti perearstiõelt.

20 juuni, 2009 09:35  

Postita kommentaar

<< Home