reede, juuni 05, 2009

T-4

Nii, ca poolteist tundi lauatassimist. Sellele väikse virgutava vahepalana otsa uus "Terminaator". Ja siis õhtul ballile jalga keerutama. No mis ma selle muuvi kohta ikka mõistan öelda või kritiseerida. Film nagu film ikka. Haakus vanadega. Ch. Bale oli pisut koomuskina mõjuv sääl pääosas, aga mis siis. Ja sisukokkuvõtt ümber panduna ei viitsi ma siia kirja panema hakata. T-2 oli kõikse parem, T-1 on klassika, kuigi jääb T-2-le alla, 3. osa päästis ainult blondiin pahalase rollis. Neljandat osa ei päästa aga miski. Ja filmi lõpp lubab oodata ka osa 5. Sest otsad jäid lahtiseks ja sõlmimata. Nii et ma ei tea. Eks me näe. 10 eegu eest võis ära vaadata küll. Lihtsalt et harv on juhus, kui ma käin filmi esilinastuse päeval kinos vaatamas...

Hinne: 6/10

Sildid: ,

3 Comments:

Blogger r2ndrott plõksis...

10 krooni pileti eest???

19 juuni, 2009 23:14  
Blogger don Digimon plõksis...

Kella 17-ni "Ekraanis" pilet 30.-, peale 17-t 50.-; see-eest pensionäridel E-R kuni 17 seansid 10.-. Eks ma siis kasutanud ka masu tingimustes säästule üleskutset, kuna tengelpungas vilistab tuul ning investeerisin 10 eeku. Pole paha. Välja arvatud ehk see, et ega seal "Ekraanis" eriti tihti midagi vaadata ei ole. "Inglid ja deemonid" käisin ka kümneka eest vaatamas, nii hvi pärast.

Ega ma suurem kinosõber olegi, ent kümpu eest võib mõned filmid ära vaadata küll. 100- ja 120-kroonised piletihinnad on minu meelest ilmselge röövimine. Korra olen "CC Plazas" käind "Taarkat" kaemas ning paar korda "Cinamonis" ka, aga no need on mu meelest täiesti ülehinnatud röövellikud piletihinnad.

Ja noh, ei maksa inimesi kadedaks teha seda infot levitades. Inmesed kipuvad pahaseks saama kui kellelgi kuskilt midagi soodsamalt kukub kui neile endile...

Edu ja rõõmu!

19 juuni, 2009 23:26  
Blogger r2ndrott plõksis...

Edu ja rõõmu on ikka tarvis, aitüma. Aga jah, pigem peaksid inimesed rõõmsad olema, et nemad 10 krooniga kinno ei saa. Sest sellel on ikkagi oma põhjus.
Käigu tööl, armastagu oma naisi ja ostku 100-krooniseid pileteid. Nii lihtne ongi õnne valem :)

20 juuni, 2009 09:29  

Postita kommentaar

<< Home