laupäev, oktoober 11, 2008

007 86

Oj!
Oj!
Oi oi mis juhtub ja juhtuda võib. Nagu selline värk. Et ma ei teagi mis öelda. Lähed zombina null eeku taskus pidusse kui kuupäev näitab 8.10.8 ja sa lähed eeldatavalt ühele väga igavale igaastasele rutiinpeole ja siis kõik saabki alguse. see kõik juhtub ise, impulsi ajel ja nagu filmis. mingid imelikud liblikad murtud südame varemetel või nii. esialgu veel ebaselge.
ja siis sa saad data. ja lepid kokku kohvi + kontserdi. reedeks.
ja siis tuleb neiu, kes on samal päeval ostnud endale samasugused punased kindad nagu sul endal käes on. rääkimata sellest, et ta tähtkuju on lõvi. LÕVI! mõistate, jah?
ja siis te lähete ja teete ühed dringid.
ja siis te lähete vainola kontserdile. ta kuuleb seda esimest korda. sest ta ei ole eestlane. aga ta räägib sellest hoolimata väga head eesti keelt. ja talle meeldib. ja siis te jalutate linnas ja chillite veel mööda kõrtse. ja siis jalutate koju.
kas sügis ongi kevad? mis toimub? mis saab?
vaatame tänasel vennaskonnal. kus saab ka vainolat näha. lisaks Suurele Härrale endale.
ja pille tuleb ära erasmusevälismaale veel selle kõige eel täna saata.
ja üldse. ja krissuga peame minema kultuuri nautima.
Kõlab nagu muinasjutt?
Kas iga muinasjutt läheb halvaks, nagu laulab Pain?

Oj!
ja et tagasi pealkirja juurde, mis juba jõudis ununeda, siis see on mu eile soetatud tuliuue rokiklubi kaardi number. nagu bond + ühe kauni noorema vanema kollegi sünniaasta. Järjekordsed märgid? Mida nad ennustavad? Kuidas oma käsi kõige paremini välja mängida?

Ma vabandan , et nii kodeeritult. Kuid see on avalik sait. Ja kurat teab, kelle kuri kaetav silm seda kiikama sattub. Mulle meeldib mu privaatne ruum. Hoida endale.

oh! when you recognize the butterflies, how should you react?

Sildid: , , , , , , ,

1 Comments:

Blogger fant3 plõksis...

tead, mul on ainult hea meel.. yle puude paistis ikka valguskiir? :)

maarja

11 oktoober, 2008 21:16  

Postita kommentaar

<< Home