teisipäev, juuni 26, 2007

poolaasta lõpp

Noniih. Nyyd on siis pool aastat õllevabalt mööda veeretet. Olen elusalt Emajõe Ateenasse tagsi jõudnud peale väsitavaid jaaniku seiklusi ja puhkusi pärnumaa metsade ja väikelinnade vahel. Selle tähistamiseks premeerisin end kahe õllega hale-bokilt. spetsiaal nimeks. mingit muljet kyll ei jätt. Ilmselt olen viimase poolaastaga õlle joomisest lõpplikult võõrandunud. mis vist iseenesest peaks hea olema? ent sellest hoolimata on end ka kesk suve teravast mõnus kreeni võtta ja end nukitsameheks tuunida. admirali ja viitseadmirali faasid ei tundu viimasel ajal enam nii ahvatlevad. prioriteedid rebenevad yle ilma ja euroopa laiali. peris hirmutav, ent miski pole võimatu, kui ainult tõeliselt tahta. ilmselt teised inemesed vist ikke ei taha. aga ma tahan, ja lootus sureb viimasena. koos minuga. voeh!

kohtume sis brk-l (vist?), kso suvekatel, suvekatel ja folgil. muud ei oska juuli plaanidest lubada fanni poolelt, kus mind osalise ajaga tshillimas võib näha. esialgne projekto on juulis rügada ning selle käigus päiksest end ka pruuniks lasta praadida. ja vot siis. nii ongi.

ja üks mure veel. tundub, et tänavune suvi Emajõe Ateenas on eriti mannetu ja inimestevaene ja närb. Seega ärge siis väga imestage, kui ka mind siin harvemini on näha. Ja kuna ma ei tea, kes inimestest kus ilma otsas või Maarjamaa nurgas laiali on - siis palun helistage mulle ja andke teada kui Tartun ka sattelliidid pöörlema pannakse. Et siis... ootan teie kõnesid huvitavate pakkumistega. Taas netti jõuan millalgi, aga millal - ei tea...

Sildid: ,