wtf - hansapank???
tahaks jõmmi moodi röökida "nagu et mida"? ma olen ca kolm kuud olnud hanzas kliend, aga siukest sitta klienditeenindust suurimalt pangalt Eestis poleks kyll osanud oodata .
Ma olen nagu tõsiselt nördinud. See on umbes kolme kuu jooksul kaheksas (JAH, õige umbes KAHEKSAS!!! ) kord kui netipank ei tööta ning teatb süüdimatult et kontoväljavõtet ei saa tehnilistel põhjusel veerand kuni paari tunni jooksul teaostada"! what the phuck? kas ma pean selle teada saamiseks iga veerand tunni tagant end uuesti sisse logima et sama tulemini jõuda? või hommikul kella 4-ni üleval passima panha tehnikute pärast?
Mis timub? Kas pank on tõesti nii logu, et seda peab kogu aeg putitama ja parandama? Miks kogu aeg midagi katki on?
Sampos olen olnud klient 4 aastat ja seal on olnud muresid netipangaga selle pika perioodi jooksul vaid korra või kaks ja need on ka meeldivale klienditeenidajate kaudu kohe kontoris või telefoniteenuse kaudu lahendi saanud. SAma lugu, ent veelgi pikema asja osas, alates ajast kui Tallinna PAnk ja Ühis liitusid, olen olnud Yhise klient ja enam vähem sama kaua ka netipanga kunde, mingi 10 aastat siis umbes. No Hallo!!! kogu selle aastate, suisa dekaadi peale, ei ole ma effing netipangaga 8 korral pidanud siukest nõukaaegset "avarii. menetleme" bännerit lugema!
Fakk Hansapank, ära reklaami end niipalju telekas, tee oma pangasysteem korda. Netipank on sinu kylastatavaim kontor. Ja selle peaksid enne korda tegema kui üldse mingeid effing kontoreid reklaamima hakkad vihma sajus blondiinidega või lumesajus üksteise sisse kaduvate ATM-dega. Kamoon, nagu et mida pekki? Ma saan aru, et hooldustöid on vaja kla teha. Aga miks ma siis kunagi ei sattu peale Sampos ega Yhises? Sest nad oskavad oma remonttööde skeemi paremini planeerida. Vott miks. Võoi väidate, et Hanza on kogu aeg IT-rynnete all ja neid turvaauke lapitakse? Järelikult on sitt netipank (loe: ebaturvaline, ilmselt nagu firmagi) - järjekordne põhjus oma raha mujale kolida.
Ja nagu sellest trallist veel ei piisaks, siis täiesti ignorantse telef.neiud ning ka kontori teenindajada (jajah -seda jama on juhtunud ka kontoris ja selle lahtiolekuajal), "et no ju neil on siis midagi vaja kõpitseda" mida perset? kõpitsetakse meiki, majal krohvi, aga mitte turvalist netipanka! Oh My Dog - kuhu me jõudnud oleme? Ja nagu et kirss koogi otsas oleks, siis tahab alates jaanuarist opank mult veel ka ylekandetasu - panga sees 2,50 ja muusse panka kande puhul 6 eek per ülekanne? nagu mille eest? selle eest et ma omku kell 10-12 ja lõunal 14-16 oman õigust netipangale ligi pääseda? kui veab. kamoon, netipank ju vist selleks ongi et kontorite mitte lahtioleku ajal inimesed omi asju korda ajada saaks!!! Ja komandaks - milleks te mõtlete mingeid leveli auhindu ja muud paska välja, kui te enesele võetud kohustusi ei suuda kanda. yee, lihtne on panna vabandus et "sorry, neid auhind hetkel laos pole" - no mida vikku raisk, mis siis ostate neid nii vähe oma kampaania korras. ostke niipalju kui on nõudlust. ise küll ju piirate oma leveli auhinna väljavõtmist mingite kuupäevade ja muu pasaga. olge normaalsed, siis on kliendid ka oam suhtumises normaalsed.
Nagu - ühinen oma eelnevate aastate üleskutsega - boikoteerige Hansapanka, kes ei hooli oma väikekliendist, vaid aint rikastub tema arvel, pakkudes samal ajal korralikult mittefunktsioneerivat teenust. Ma tean kyll et tuuleveskite ja suurkorporatsioonidega sõdimine on suht mõttetu teema, ent ebaõiglust ja säärasel määral näkkupanemist mina ei saa sallida.
Ja nyyd need kes te seal hansas või miskis hansas töötate - ärge võtke isiklikult, ent kaaluge töökoha vahetust. uppuval aurikul katlakütjaks pole mõtet olla.
Fakk Hansapank, persse kõigile hansa-sõpradele!
Ma nyyd lähen ja rahune pisut. Te aga tulge Hansaast ära. Kasvõi krediidipanka ja nordeasse, peaasi, et sinna pedekate ussipessa keegi peale osside enam ei jääks. Las need siss olla sellise teenindustasemega rahul.
Ma olen nagu tõsiselt nördinud. See on umbes kolme kuu jooksul kaheksas (JAH, õige umbes KAHEKSAS!!! ) kord kui netipank ei tööta ning teatb süüdimatult et kontoväljavõtet ei saa tehnilistel põhjusel veerand kuni paari tunni jooksul teaostada"! what the phuck? kas ma pean selle teada saamiseks iga veerand tunni tagant end uuesti sisse logima et sama tulemini jõuda? või hommikul kella 4-ni üleval passima panha tehnikute pärast?
Mis timub? Kas pank on tõesti nii logu, et seda peab kogu aeg putitama ja parandama? Miks kogu aeg midagi katki on?
Sampos olen olnud klient 4 aastat ja seal on olnud muresid netipangaga selle pika perioodi jooksul vaid korra või kaks ja need on ka meeldivale klienditeenidajate kaudu kohe kontoris või telefoniteenuse kaudu lahendi saanud. SAma lugu, ent veelgi pikema asja osas, alates ajast kui Tallinna PAnk ja Ühis liitusid, olen olnud Yhise klient ja enam vähem sama kaua ka netipanga kunde, mingi 10 aastat siis umbes. No Hallo!!! kogu selle aastate, suisa dekaadi peale, ei ole ma effing netipangaga 8 korral pidanud siukest nõukaaegset "avarii. menetleme" bännerit lugema!
Fakk Hansapank, ära reklaami end niipalju telekas, tee oma pangasysteem korda. Netipank on sinu kylastatavaim kontor. Ja selle peaksid enne korda tegema kui üldse mingeid effing kontoreid reklaamima hakkad vihma sajus blondiinidega või lumesajus üksteise sisse kaduvate ATM-dega. Kamoon, nagu et mida pekki? Ma saan aru, et hooldustöid on vaja kla teha. Aga miks ma siis kunagi ei sattu peale Sampos ega Yhises? Sest nad oskavad oma remonttööde skeemi paremini planeerida. Vott miks. Võoi väidate, et Hanza on kogu aeg IT-rynnete all ja neid turvaauke lapitakse? Järelikult on sitt netipank (loe: ebaturvaline, ilmselt nagu firmagi) - järjekordne põhjus oma raha mujale kolida.
Ja nagu sellest trallist veel ei piisaks, siis täiesti ignorantse telef.neiud ning ka kontori teenindajada (jajah -seda jama on juhtunud ka kontoris ja selle lahtiolekuajal), "et no ju neil on siis midagi vaja kõpitseda" mida perset? kõpitsetakse meiki, majal krohvi, aga mitte turvalist netipanka! Oh My Dog - kuhu me jõudnud oleme? Ja nagu et kirss koogi otsas oleks, siis tahab alates jaanuarist opank mult veel ka ylekandetasu - panga sees 2,50 ja muusse panka kande puhul 6 eek per ülekanne? nagu mille eest? selle eest et ma omku kell 10-12 ja lõunal 14-16 oman õigust netipangale ligi pääseda? kui veab. kamoon, netipank ju vist selleks ongi et kontorite mitte lahtioleku ajal inimesed omi asju korda ajada saaks!!! Ja komandaks - milleks te mõtlete mingeid leveli auhindu ja muud paska välja, kui te enesele võetud kohustusi ei suuda kanda. yee, lihtne on panna vabandus et "sorry, neid auhind hetkel laos pole" - no mida vikku raisk, mis siis ostate neid nii vähe oma kampaania korras. ostke niipalju kui on nõudlust. ise küll ju piirate oma leveli auhinna väljavõtmist mingite kuupäevade ja muu pasaga. olge normaalsed, siis on kliendid ka oam suhtumises normaalsed.
Nagu - ühinen oma eelnevate aastate üleskutsega - boikoteerige Hansapanka, kes ei hooli oma väikekliendist, vaid aint rikastub tema arvel, pakkudes samal ajal korralikult mittefunktsioneerivat teenust. Ma tean kyll et tuuleveskite ja suurkorporatsioonidega sõdimine on suht mõttetu teema, ent ebaõiglust ja säärasel määral näkkupanemist mina ei saa sallida.
Ja nyyd need kes te seal hansas või miskis hansas töötate - ärge võtke isiklikult, ent kaaluge töökoha vahetust. uppuval aurikul katlakütjaks pole mõtet olla.
Fakk Hansapank, persse kõigile hansa-sõpradele!
Ma nyyd lähen ja rahune pisut. Te aga tulge Hansaast ära. Kasvõi krediidipanka ja nordeasse, peaasi, et sinna pedekate ussipessa keegi peale osside enam ei jääks. Las need siss olla sellise teenindustasemega rahul.
Sildid: knopka, mõtisklus, nutt ja hala
1 Comments:
Ma vihastasin suvepäevadel J. oma arvamusega hansapangast välja. Mind vihastas küll see, et nad Sulle raha üle ei kandnud väites et nimi on vale ja võtsid seega 2 x 6 krooni ülekandetasu. E. veel pidas loengu, et naised on nõrgad ja neisse tuleb suhtuda kui nõrkadesse. Ei ole nad midagi nõrgad! Vähemalt mina ei vaata nõrku. Ega ma ole südametu, ega ma pea pikka viha, aga lubage öelda välja oma arvamus. Ükskõik milline see ka poleks. Kui ei luba ja solvute, siis sõitke ... pole tarvis selliseid. Ei - J. on tegelikult vaieldamatult tore (eriti majandusteadlase kohta - mul ju tuntud eelarvamused majanduse ja juura suhtes, aga mõnda toredat juristi tean ka).
Ma lihtsalt ei oska vist nõrku näha. See on see Viini hulluarst ... kellele võib viidata. Inimene on oma (üleskasvamis-)keskkonna ori.
Hansapanga kaarti kasutan ma jätkuvalt. Siiski. Maal oleks võimatu muidu.
Postita kommentaar
<< Home