laupäev, detsember 23, 2006

kuumad jõulud, raisk!

Fakk. Kuumad jõulud, raisk! Laup hõõgub ja spidokast sai välja imetud 37,8 kraadi. Celsiust plussi. Tulevad lahedad jõulud. Tuunin ja trein ja lihvin kahte lubatud artiklit meie aastaraamatusse. Teised astusid ilmselt hetkel Catwalk'i uksest sisse ja asusid traditsioonilise jõuluõhtusöögi kallale.

Fakk. Miks ma alati oma tähtaegadega jännis olen ja kõike tuleb teha alati siis, kui on ikka maksimaalselt sitt olla? Kas selle pärast, et ma ei viitsi olla liinitööline, kes järjekordse artikli valmis treib (peatoimetajale tähtajaks), vaid et ma tahan, et asi saaks korralikult kirjutet ja sisu ka veidi oleks? Ma ei tea... raisk. Ülemõtlemine palaviku all ei ole üldse hea. Ma pean, effing, need 2 asja tänasega valmis saama ja ära saatma, sest inimesed ootavad. Krt, kus on muusad ja inspiratsioon? Väldivad haigestumist ja hoiavad eemale?

Tööle, krt!