kolmapäev, detsember 13, 2006

knopka

Läksin eile saastamarketisse, et osta üks jäätis taevast tuleva tati (loe: lumelörts ja muu siuke löga, mis sealt taevast tuleb, enne kui normaalne talv kätte jõuab) tähistamiseks ja vananaiste suve lõpetuseks, aga välja tuli hoopis teisiti - eks ma siis ikka ahnitsesin endale kaks pakki krabimaitselisi esva surimipulki a' 7,5 riigiraha jupp, purgitäie ananassitykke ja kolm non-k-kohukest... siis tiirutasin oma kollase koma märsiga veel ringi, sest kassasaba vonkles hullemini kui boamao saba... kesse ikke wiitsib sabas passida... Ja jäätis jäigi ostmata, muuseas..., sest et selle tiirutamise käigus...

... ja läkski lahti - üllatus-üllatus! - jõudsin kiusatuste alleele ehk alkoholiosakonda. nagu te teate, olen ma pisike ja nõrk ja eriti tihti ei oska ma ka "ei" öelda. Eks ma siis jõllitasin seal tölli kombel neid erinevaid igristojesid ja muid peeneid napse kuni jõudsin tõdemusele, et ammu pole wiskit joonud, et võtaks õige ühe wiski. nii kodusesse baarikappi mustadeks päewadeks. wõi kui närwi mustaks wiskab. wõi naitkäpiks. ja osalt ka edinbörös wegewa orase-miku terwituseks... wõi ... ühesõnaga - igaks elu juhtumiks. kuna walik oli sitt ja seelgi sitem, eks ma siis wõtsin ühe 0,7-se (no see tavaline wiski-mõõt) kubatuuriga mudeli nimega "glenn orrin". meil kunagi oli koolis sellise nimega pedagoog, siuke halli peaga karm frau, kes küll õnneks mulle ühtki tundi pole elus andnud, kuid tema õõva tekitaw hirmukuju on siiani silme ees...

... et siis wõtsin pika walimise peale ühe wiski. ja igaks juhuks kahese koka ka. mine sa seda wiskit tea, äkki ei kõlba pelgalt jääga manustada. no eks ma siis jõudssin ka miski kell koju ja miski kell oli aega ka siis wäikseks naikäpiks, kuid see, mis järgnes oli ikka õige jälk elamus. ja see on ka põhjus, miks ma täna öösi weel magama pole jõudnud. nii jälk on olla, et ei suuda uinuda, kuigi wäsimus niidab iga sekund jala alt ja siia klawerisse-kuwarisse ma ilmselt röötsakile ka nurru lööma jään... (negat. stsenaarium. loodetavasti nii ikka ei lähe! ;) loodame...)... et siis kõigepealt proovisin lõhna peale kaelakee hääle kuulatlemist kesk rahulikku ööd... öäk - see oleks ainumas asi, mis ma oskaks kirja panna selle emotsiooni kirjeldamiseks. siis ma liipasin läbi pimeda kvartiira oma sügawkülmani ning ammutasin sealt paraja surtsaka jääjubinaid, kuna aimata oli, et siit kolm aastat tünnis istunud söör "glenn orrinist" asja ei saa. ei saanud ka jääga. tõmbas hoopis kaksteistsõrmiku sõlme ja pani mao propellerina undama. egas muud kui hambalagundaja punase korgiga pudelist välja päästa ja peale valada.

mis te arvate - mis siis sai? siis läks veel hullemaks. sitt on sitt. olenemata serveeringust. niipalju siis suurepärasest naitkäpist. tõmbas oleku ikka nii kesiseks, et otsustasin mitte magama minna ja oma meilbokside tühjemaks rookimisega ning vastamata meilidega tegelemisele pühenduda. et siis sedasi. siit ka teisipäevane esimene knopka. osta endale meelepärast ja äraproovitud alkoholi. jäta eksperimenteerimine lollidele, muidu rumalatele ning veinilembidele. ögenn. täiesti raisatud ehk mahavisatud raha. oleks võinud selle eest kasvõi juurwilju osta, oleks jupp aega endale oivalist leent ja supilurri saand kokku miksida-keeta. nagu, et ... aah, kas ma olen loll või muidu rumal, aga miks ma ise küll seda oiwalist õpetussõna ei wiitsi järgida? miks ma tallan kogu aeg selle sama reha otsa astuda, endal otsmik juba verilihal? miks? nüüd ma lõpetan selle posti teise poole ja siis aasen horisontaali taastutwuma ristiraamatuga (loe: piibel). ja siis tuleb loodetawasti õnnis uni, no nii wähemalt paariks tunniks, seni kuni on offitsiaalne ärkamise hetk, et end uuele päewale wastu wedada / purjetada.


knopka kaks.
arvutusülesanne - mis on kilo- ja jupihind?

pakendis on 8 küpsist, kaetud maapähklitega.
pakend on 170 grammi (kirjade järgi) raske.
selle eest kooriti Toome superpoes 12,70 riigiraha.
mis on kilo hind?
palju maksab üks präänik?
vastused võite kirjutada wc-paberile enne tarwitamist ja siis kõige kaduva teele läkitada wõi kirjutada postkaadile ja saata selle "päältnägija" toimetusse Kilulinna Konsjori uulitsalle. Takk vot is vsjoo, ja skažuu.

resymee, point ja moraal: S*tt on s*tt ja selleks ka ilmselt ka jääb. Ei maksa teist puttu - hakkab haisema ning wõib ka kylge jääda.

--
jutiz