reede, august 13, 2010

Split (teps mitte linn Ida-Euroopas)

Nii. Väike korrastamine ja restruktureerimine ilma saneerimiseta leiab siin aset. Kuna ma olen hetkel suvelaisk lohe ja võrguhai ning väga plogida ei viitsi enam ja enamus staffi on nii ehk naa Feissi üle kolinud, siis ma otsustasin muusikaosa oma ploogist tõsta ümber ReactorFactory'sse, mis asub aadressil http://reactorfactory.blogspot.com. Et kunagisest bändi-idee saidist ja imaginaarsest plaadifirmast saab siis alates sügisest Don D. muusikaalane fan-zine.

Sinna hakkavad siis laekuma kontserdite arvustused, muusikaplaanid, plaadiarvustused, uued lemmikud ja muidu huvitavad leiud ning vahel ka päevakajalisi muusikauudiseid. Nii piitsa kui präänikut. Ühesõnaga kõike, mis minu meelest ja minu maitsele vastava muusikaga seotud ja mis muusikasse puutub kas ühel, teisel või kolmandal moel... Stay tuned!

PS - Kes tahab, linkige ReactorFactory oma blogrolli ka ära.

Sildid: , ,