teisipäev, juuli 07, 2009

P6 XIII

Tänasel etapil sörkisin-lonkisin esimest korda M21B rajal. Aeg 1:17 ja kopikaid. Üks seniseid paremaid tulemusi, rasketes vihmamärgades ilmastikutingimustes pikimal ja raskemail senistest radadest. Pole paha. Ma arvan, et vingatsid võivad jääda edaspidi VIP tehnilist proovima, mina annan endale piitsa ja masohheerun M21B rajal. Jess! Ja kuna ma hääd semu MK-d luttisin, siis on garanteeritud ka see, et ma ei pea seekord viimase kohaga leppima! Jess-jess! Preemiaks 21. koht 27 selles klassis arvesse läinu seast. Ehk siis kui piffid ja muud rügajad samal rajal arvesse võtta, siis 56. 72-st. Kuigi ma tean, et oli veel vudijaid selles klassis, kes kogu raja läbisid, ent nende rendi-SI tegi rämedat dünamot ja kahte punkti ei lugenud, mistõttu nad kukkusid vabaklassi. Kahju, sest tegelikult oli ühe neist lõppaeg 58:37, mis oleks M21B klassis andnud uljalt 14. koha ... Nüüd on ülbelt kümme korda koos, järgmine punktijaht juba neljapäeval Aegviidus!

Sildid: