teisipäev, detsember 09, 2008

semestrilõpu sprint

AMETLIK PRESSITEADE NR. 2.

Tänasest hommikust algas semestrilõpu sprint.
Mis tähendab seda, et kõik muu kooliväline tuleb minimiseerida kuni 22 detsembrini sisuliselt olematuks, sest muidu on sess tuksis ja eksamitele pääsemine nässus. Kõige kriitilisem on seis ühe teatava proua aines, mille pärast ma juba ühe akadeemilise olen võtnud.

Seis on kirevalt sitt, kui lühidalt resümeerida.
Ühes vabaines on võlas 3 esseed.
Teises kohustuslikus aines on vaja teha 2 suurt KT-d, et tagada pääs eksamile, mis on 22.12.
Kolmandas kohustuslikus aines, mille loengutes ma eriti pole üldse käiagi jõudnud, on arvestus juba 19.12 ja 10 või hiljemalt 12.12 on vaja seal aines koostada ning ette kanda referaat.
Kolmandas aines on vaja järgi vastata 4 puududtud seminari, teha järgi 3 puudutud kontrolltööd ning ilmselt on vaja järgi teha ka 1 KT, mille läbi kukkusin.
Neljandas kohustuslikus aines on kogu semestri materjali hõlmav KT vaja järgi teha ning mai tea mis moel heastada puudutud seminar.
Viiendas kohustuslikus aines, mille ühessegi loengusse ma ei ole jõudnud, on vaja välja printida ning korralikult tutvuda kogu materjaliga. See lükkub ilmselt jaanuarisse.
Teises vabaaines peaks tulema ka eksam, kuid kuna selles on ka teine eksamiaeg, mis on jaanuaris ja ei kattu yhe arvestuse+ yhe eksami ajaga, siis tolle aine teen ka ilmselt jaanuaris.

Suht peetis seis. Ma arvan, et kui kõigis aines saan eksamilepäsu garanteeritud, siis võin juba end kiita ja semestri plusspoolele kanda. Ma ei tea, kuhu kurat see aeg jäi ja kust raisk need võlad kõik tekkida jõudsid. Tegelikult tean küll. Kogu november on lihtsalt aia taha läind ja oktoobri lõpust saati on kõik suht allamäge läind. Lisaks sellele ei tee haiglas käimise tõttu ning kodus haige olemise tõttu puudutud seminarid ja praksid ka asja lihtsamaks, vaid tunduvad nagu bensiiniga tule kustutamine. Ehk siis asjad lähvad aiva hullemaks.

Seega - count out most of parties.
Don't call me before x-mas.
Let me concentrate on saving my skin.

Järgmisse semestrisse ei taha küll ühegi tegemata eksamiga minna.
Lisaks sellele veel ka selline probleem, et kui ma stippi tahan hinnete eest saada, siis ükski F ehk F-ga võrdsutet eksamile mitte-lubamine ei tule kõne allagi. Raisk. Bai-bai griin kristmas vist.

The battle begins!

Sildid:

2 Comments:

Anonymous Anonüümne plõksis...

Green Christmas jäta loomulikult ära. selles pole küsimustki. kuula kodus '80ndate diskot ja õpi rahulikult.
muide, minu seis õpperindel on ka sitt. võime saatusekaaslasi mängida ja õla najal nutta.

09 detsember, 2008 09:04  
Blogger don Digimon plõksis...

80 disko ei ole õppimise taustaks kohe üldse nii hea. See on kas sitt muss, või siis nii hea muss, et see viib jälle asjad selleni, et läheb üks suur trall ja pidu lahti ja siis on jälle kõik upakil.
Sama hästi võin ka päevaks Rockwerre kimada, et siit tartu läppund saastast eemale saada. Ja rahaliselt ka see kontserdil käimine linnas mürgeldamisest oluliselt kulukam ei tule. Vbla aint selle piletiraha vahe. No aga mis see parem oleks kui ma endale pileti suveniiriks jätan ja kontserdile, kuhu ma väga tahan minna, siiski ei lähe.
Magan, puhkan, söön ja koristan selle asemel kohusetundlikult kodus?

Ma ei teagi, mis oleks antud olukorras parim... Kohe hakkab seminar, kestab 4 tundi, aga mul on juba praegu räige uni peal. (no ööläbi õppisin ja meisterdasin oma teadmisi lihvida).

a miskit halaklubi ma küll veel ei viitsi teha. Esialgu kavatsen pingutadanii et ninast veri väljas. Kui siis ka pekki läheb/näkku pannakse, no eks siis vaatab edasi.

09 detsember, 2008 13:36  

Postita kommentaar

<< Home